Gjest midia Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Logger bare av igjen så fort jeg har logga på. Flere det er trøbbel hos? Har MSN 7,5 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har Live messenger og har ingen problemer. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 På denne pcen har jeg samme versjon som deg, og ingen problemer. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har Live messenger og har ingen problemer. Irriterende! Jeg kan ikke legge inn live messenger på denne maskina for den nekter å kjøre den 0 Siter
Gjest midia Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 På denne pcen har jeg samme versjon som deg, og ingen problemer. Søren klype altså! Virus kanskje? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Fungerer bra for meg! Har live messenger, da. Tror ikke du trenger å være bekymret for virus bare fordi du ikke får logget på. Det hender jo at noen har problemer, men ikke andre. Du får gjøre noe fornuftig istedet. DOL'e, f.eks 0 Siter
Gjest blame Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Søren klype altså! Virus kanskje? Hva slags feilmelding får du? Hva skjer? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Hva slags feilmelding får du? Hva skjer? 81000f7 tror jeg det var og dette tallet fant jeg ikke på feilmeldingene til msn 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Alene? Ja. Det å leve er å være alene. Hmmm, mulig jeg siterte feil. Å være en ringbærer, Frodo, er å være alene. Eller noe i den duren. Men Gandalf sier ingenting om msn. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Alene? Ja. Det å leve er å være alene. Hmmm, mulig jeg siterte feil. Å være en ringbærer, Frodo, er å være alene. Eller noe i den duren. Men Gandalf sier ingenting om msn. hehe! Nå er jeg pålogga igjen, måtte det vare nå da. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 hehe! Nå er jeg pålogga igjen, måtte det vare nå da. Ah, nå er jeg helt på bærtur. Det var ikke Gandalf som sa det der. Det var hun sexy heksa jeg aldri husker hva heter, men som spilles av Cate Blanchet. Skulle tatt seg ut om noen hadde brent henne. 0 Siter
Peachy Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Ah, nå er jeg helt på bærtur. Det var ikke Gandalf som sa det der. Det var hun sexy heksa jeg aldri husker hva heter, men som spilles av Cate Blanchet. Skulle tatt seg ut om noen hadde brent henne. Galadriel. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 81000f7 tror jeg det var og dette tallet fant jeg ikke på feilmeldingene til msn Ser du har fått sving på sakene igjen, det var bra. Her er msn litt ustabil fra tid til annen, tror ikke det egentlig er noen spesiell grunn til det. 0 Siter
Peachy Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Jau! Hun er pen. Mm. Cate Blanchett er vakker. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Ser du har fått sving på sakene igjen, det var bra. Her er msn litt ustabil fra tid til annen, tror ikke det egentlig er noen spesiell grunn til det. Den har holdt seg nå i 10 minutter så den hadde nok bare et lite illebefinnende Kanskje litt sur for at jeg stadig logger på Msn på mobiltelefonen?! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.