Mary Poppins Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Finnes det mobiler som har den funksjonen at man kan sende en melding til alle på listen sin? Istedet for å måtte sende til en og en? Isåfall hvilke? 0 Siter
Gemini Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 På min Sony Ericsson W810i (og min foregående, K750i) kan du sende til forhåndsdefinnerte grupper. Ikke alle på listen, med mindre du manuelt har lagret alle til en gruppe. Men du kan altså lage en eller flere grupper, og så kjapt sende til alle i gruppen(e). 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 På Nokia har du iallfall en sånn "send til flere", hvor du kjapt kan gå igjennom telefonlisten og trykke. På min Ericsson må jeg skrive en melding, sende den, finne den igjen i sendte elementer, trykke videresend, finne det nye nummeret, trykke send, etc. Jeg masseproduserer ikke mange meldinger, for å si det sånn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.