Gå til innhold

Mobilfunksjon

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Finnes det mobiler som har den funksjonen at man kan sende en melding til alle på listen sin? Istedet for å måtte sende til en og en? Isåfall hvilke?

Skrevet

På min Sony Ericsson W810i (og min foregående, K750i) kan du sende til forhåndsdefinnerte grupper. Ikke alle på listen, med mindre du manuelt har lagret alle til en gruppe.

Men du kan altså lage en eller flere grupper, og så kjapt sende til alle i gruppen(e).

Caloni Makaroni
Skrevet

På Nokia har du iallfall en sånn "send til flere", hvor du kjapt kan gå igjennom telefonlisten og trykke. På min Ericsson må jeg skrive en melding, sende den, finne den igjen i sendte elementer, trykke videresend, finne det nye nummeret, trykke send, etc. Jeg masseproduserer ikke mange meldinger, for å si det sånn ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...