Gjest La bella donna Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Prøver mitt spørsmål på nytt; Kan man ta opp videoer som man ser på nettet? I noen tilfeller kan man klikke for direkte nedlasting av videoen, mens andre videoer starter opp automatisk, og har ei heller noen valg for 'lagring'. Noen som vet om det finnes noen gode(gratis?) programmer for kopiering av disse videoene, eller om de havner i en eller annen 'historie'-mappe på pc'en min hvor jeg kan hente dem ut? Fikk svar fra Bookworm, takk forresten, som sa at jeg kunne legge dem til favoritter, men de blir da ikke lagret for evig og alltid. Ønsker å flytte dem videoene over på mobil, psp etc. 0 Siter
birdie Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Bruk Firefox nettleser og dette tillegget: https://addons.mozilla.org/firefox/3590/ Den gjenkjenner stort sett det som finnes av videoer på nettsider og legger opp en link i en popup som du kan høyreklikke på og lagre. Mulig at den funker dårlig med streaming video, det har jeg egentlig ikke testet ordentlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.