Gå til innhold

Hvordan lagre video fra nettet

Anbefalte innlegg

Gjest La bella donna
Skrevet

Prøver mitt spørsmål på nytt;

Kan man ta opp videoer som man ser på nettet? I noen tilfeller kan man klikke for direkte nedlasting av videoen, mens andre videoer starter opp automatisk, og har ei heller noen valg for 'lagring'. Noen som vet om det finnes noen gode(gratis?) programmer for kopiering av disse videoene, eller om de havner i en eller annen 'historie'-mappe på pc'en min hvor jeg kan hente dem ut?

Fikk svar fra Bookworm, takk forresten, som sa at jeg kunne legge dem til favoritter, men de blir da ikke lagret for evig og alltid. Ønsker å flytte dem videoene over på mobil, psp etc.

Skrevet

Bruk Firefox nettleser og dette tillegget:

https://addons.mozilla.org/firefox/3590/

Den gjenkjenner stort sett det som finnes av videoer på nettsider og legger opp en link i en popup som du kan høyreklikke på og lagre. Mulig at den funker dårlig med streaming video, det har jeg egentlig ikke testet ordentlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...