Gå til innhold

smoothies oppskrift

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testet det for første gang denne uken. DET skal jeg gjøre igjen.

Snuppa elsket den med frosne jordbær, grønne druer og annanasjuice.

Tok også eple en gang, og den gikk også ned.

I går brukte jeg skogsblanding, druer, annanasjuice. Også veldig god. Den ene tok jeg også youhurt i. Nesten enda bedre. (Bruker da en lettyoughurt uten tilsatt sukker og nesten ikke fett. Føler meg så supersund.

Den ene dagen ble det litt til overs, og vi frøs det ned til is. Testen den på snuppa og hennes venninde. Begge var fornøyde. Tenk å kunne servere is med kun frukt i da? Og at barna er fornøyde:-)

Har ikke kommet lengre i testingen, men mer kommer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269739-smoothies-oppskrift/#findComment-2184081
Del på andre sider

Ja ungene elsker smoothie, jeg og :)

Vi pleier å ha oppi en halv banan (ikke ha for mye baban da den gir mye smak) frosne jordbær eller bringebær, litt youghurt (skogsbær) og evt litt melk hvis den er litt tjukk.

Her går smoothies ned på høykant om sommeren,

vår ligner på den prinsessemamma lager,

banan, frossne jordbær, youghurt naturell og eplejuice.. namm, namm...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269739-smoothies-oppskrift/#findComment-2184454
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...