Gå til innhold

Hvilen selvbruningskrem er den beste?

Anbefalte innlegg

Gjest polmana
Skrevet

Skal i selskap, og ønsker se litt fresj ut. Har prøvd en selvbruningskrem før, der resultatet ble dårlig. Huden ble mer gul enn brun, skjoldet og det luktet stygt. Hva kan du anbefale? Skal ha kjole med utringning og bare armer, så resultatet må være bra.

Skrevet

Det er bare å søke på google. Fins flere tester av det. Problemet er at det stadig kommer nye.

Gjest Fake Bake
Skrevet

Fake Bake fra lookfantastic.com

Den er den eneste som virker på meg.

Du smører deg om kvelden, sover med det og dusjer av deg overflødig farge om morgenen.

Ikke bruke såpe.

Du får en fin og naturlig brunfarge.

Gjest milliee
Skrevet

fake it fra body shop

husk scrub 24 timer før for best resultat

Mary Poppins
Skrevet

For absolutt best resultat ville jeg tatt solarium istedet.

Gjest trultemor26
Skrevet

Fake Bake fra lookfantastic.com

Den er den eneste som virker på meg.

Du smører deg om kvelden, sover med det og dusjer av deg overflødig farge om morgenen.

Ikke bruke såpe.

Du får en fin og naturlig brunfarge.

Hvordan blir sengetøyet seendes ut da?

Skrevet

Beste er spray, tar bare noen sekunder og avgrensningen mot det du ev. ikke sprayer blir rimelig naturlig. Skal ekstremt mye til før det blir skjoldete.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...