keinstein Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 Uffamei. Virker som om du er litt uheldig når det gjelder forholdet kvinner og penger. Håper for guds skyld at dette gjelder et mindretall kvinner. Hysj! Ikke si ordet "penger" for høyt. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Hysj! Ikke si ordet "penger" for høyt. Tullebukk! 0 Siter
keinstein Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 Tullebukk! Keinstein! *strekker fram neven* 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Keinstein! *strekker fram neven* :-) 0 Siter
KaVa Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 eneste løsning: skaff deg to mailadresser. Den ene brukes til alle steder du må registrere epostadressen din på nettet (+ event. eks'en fra helvette), den andre brukes til venner og bekjente som du ønsker og holde kontakt med. Har gjort det slik i flere år - resultat: En spammemailboks og en "ren og pen" mailboks. 0 Siter
keinstein Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 eneste løsning: skaff deg to mailadresser. Den ene brukes til alle steder du må registrere epostadressen din på nettet (+ event. eks'en fra helvette), den andre brukes til venner og bekjente som du ønsker og holde kontakt med. Har gjort det slik i flere år - resultat: En spammemailboks og en "ren og pen" mailboks. Det er nok sant. Men også lengden på "fornavnet" dvs det som stå foran @ er viktig. Er den lang nok, så får du langt færre. Med en understrek, bindestrek eller noen uvanlige tegn får nesten ingen. Jeg ser jo at et domene får noen tusen epost til john@ paul@ ruth@ osv. adresser som sannsynligvis finnes og er korte. [email protected] får nesten ingen. 0 Siter
Gjest et mannebein Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Sånne tilbud har jeg sluppet unna. Men så gidder jeg heller ikke etterlate epostadressen min til hvem som helst eller gå innom nettets "piggy-pages". Som kjent pøser noen virus ut info fra harddisk til bestemte nettadresser. Så sitter du i saksa. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Sånne tilbud har jeg sluppet unna. Men så gidder jeg heller ikke etterlate epostadressen min til hvem som helst eller gå innom nettets "piggy-pages". Som kjent pøser noen virus ut info fra harddisk til bestemte nettadresser. Så sitter du i saksa. Jeg har aldri lagt igjen verken hotmailen min (som jeg ikke bruker) eller onlineadressen min hos useriøse aktører. Men jeg tror Telenor gir den ut på faen, for at vi skal kjøpe deres avanserte spamfilter. Det er en holdbar konspirasjonsteori. 0 Siter
Gjest et mannebein Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg har aldri lagt igjen verken hotmailen min (som jeg ikke bruker) eller onlineadressen min hos useriøse aktører. Men jeg tror Telenor gir den ut på faen, for at vi skal kjøpe deres avanserte spamfilter. Det er en holdbar konspirasjonsteori. Jeg har Telenor Online-forbindelse (inntil videre), men ikke deres spamfilter. Siden Telenor ikke har så lave priser, vil kunder kanskje heller bytte leverandør (= få ny epostadresse, spare penger og få gratis spamfilter) enn å betale enda mer for spamfilter hos Telenor. Moralen i Telenor er ikke så fælt mye bedre enn i andre lignende selskaper. Så det skulle ikke overraske om ansatte solgte kundeinfo til andre selskaper. 0 Siter
Speak Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg har aldri klaget, men noen tror tydeligvis det. Målet er kanskje å skape et kunstig behov? Men hvems behov? Godt spørsmål. Tror ikke det er oss kvinnfolk som etterspør dette i hvertfall:-) 0 Siter
Peachy Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg har aldri lagt igjen verken hotmailen min (som jeg ikke bruker) eller onlineadressen min hos useriøse aktører. Men jeg tror Telenor gir den ut på faen, for at vi skal kjøpe deres avanserte spamfilter. Det er en holdbar konspirasjonsteori. Så, nå må du ikke bli helt keinstein. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.