Gå til innhold

Jeg får så mange tilbud om bedre sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uffamei. Virker som om du er litt uheldig når det gjelder forholdet kvinner og penger.

Håper for guds skyld at dette gjelder et mindretall kvinner.

Hysj! Ikke si ordet "penger" for høyt.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

20

• ShitDiddelyDo

11

• hare1365380455

4

• Solsikkefrø

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Hysj! Ikke si ordet "penger" for høyt.

Tullebukk!

Skrevet

Tullebukk!

Keinstein!

*strekker fram neven*

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Keinstein!

*strekker fram neven*

:-)

Skrevet

eneste løsning: skaff deg to mailadresser. Den ene brukes til alle steder du må registrere epostadressen din på nettet (+ event. eks'en fra helvette), den andre brukes til venner og bekjente som du ønsker og holde kontakt med.

Har gjort det slik i flere år - resultat: En spammemailboks og en "ren og pen" mailboks.

Skrevet

eneste løsning: skaff deg to mailadresser. Den ene brukes til alle steder du må registrere epostadressen din på nettet (+ event. eks'en fra helvette), den andre brukes til venner og bekjente som du ønsker og holde kontakt med.

Har gjort det slik i flere år - resultat: En spammemailboks og en "ren og pen" mailboks.

Det er nok sant. Men også lengden på "fornavnet" dvs det som stå foran @ er viktig. Er den lang nok, så får du langt færre. Med en understrek, bindestrek eller noen uvanlige tegn får nesten ingen.

Jeg ser jo at et domene får noen tusen epost til john@ paul@ ruth@ osv. adresser som sannsynligvis finnes og er korte.

[email protected] får nesten ingen.

Gjest et mannebein
Skrevet

Sånne tilbud har jeg sluppet unna. Men så gidder jeg heller ikke etterlate epostadressen min til hvem som helst eller gå innom nettets "piggy-pages". Som kjent pøser noen virus ut info fra harddisk til bestemte nettadresser. Så sitter du i saksa.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sånne tilbud har jeg sluppet unna. Men så gidder jeg heller ikke etterlate epostadressen min til hvem som helst eller gå innom nettets "piggy-pages". Som kjent pøser noen virus ut info fra harddisk til bestemte nettadresser. Så sitter du i saksa.

Jeg har aldri lagt igjen verken hotmailen min (som jeg ikke bruker) eller onlineadressen min hos useriøse aktører.

Men jeg tror Telenor gir den ut på faen, for at vi skal kjøpe deres avanserte spamfilter.

Det er en holdbar konspirasjonsteori.

Gjest et mannebein
Skrevet

Jeg har aldri lagt igjen verken hotmailen min (som jeg ikke bruker) eller onlineadressen min hos useriøse aktører.

Men jeg tror Telenor gir den ut på faen, for at vi skal kjøpe deres avanserte spamfilter.

Jeg har Telenor Online-forbindelse (inntil videre), men ikke deres spamfilter. Siden Telenor ikke har så lave priser, vil kunder kanskje heller bytte leverandør (= få ny epostadresse, spare penger og få gratis spamfilter) enn å betale enda mer for spamfilter hos Telenor.

Moralen i Telenor er ikke så fælt mye bedre enn i andre lignende selskaper. Så det skulle ikke overraske om ansatte solgte kundeinfo til andre selskaper.

Skrevet

Jeg har aldri klaget, men noen tror tydeligvis det.

Målet er kanskje å skape et kunstig behov? Men hvems behov?

Godt spørsmål. Tror ikke det er oss kvinnfolk som etterspør dette i hvertfall:-)

Skrevet

Så, nå må du ikke bli helt keinstein. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...