Gå til innhold

Jomfruturen er unnagjort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud så artig å kjøre _egen_ bil! Jeg kjørte opp for snart 14 år siden, fikk skrekken av en hysterisk samboer og har knapt kjørt siden.

Kjæresten har i vinter klart å overtale meg til at jeg bør ha bil og i går kom han putrende i en golf (1986-modell) i gave til meg! :o)

Tok jomfruturen i morrest og det var gøy! Skummelt, men gøy! Og mye artigere og behageligere å kjøre med en meget avslappet passasjer enn en som er hysterisk når jeg kveler bilen for tredje gang. Å starte opp i tredjegiret viste seg å være vanskelig... *Hahahaha* Aaaartig!!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var det verden trengte.

Førs tsunamier, krig, jordskjelv og Nokas.

Nå Lillemus i trafikken.

Jeg er glad jeg bor relativt langt sør. :)

Skrevet

Så kult!

Gratulere med ny bil og kos deg med turene frem og tilbake til kjærsten. Han er lei av å kjøre å hente deg skjønner jeg, he,he.

Skrevet

Det var det verden trengte.

Førs tsunamier, krig, jordskjelv og Nokas.

Nå Lillemus i trafikken.

Jeg er glad jeg bor relativt langt sør. :)

Når går flyet til Australia? Rekker vi det? Alle sammen?

Skrevet

Glad jeg ikke bor i 1. etg.

Jeg og. Strømutgiftene i 1. etg er høyere enn lenger opp pga kald kjeller.

Skrevet

Jeg og. Strømutgiftene i 1. etg er høyere enn lenger opp pga kald kjeller.

Her er det betongvegger, og det er en fordel.

Skrevet

Jeg er litt i samme situasjon som deg - kjørte opp da jeg var 18 og kjørte vel litt i noen år men hadde egen bil. Nå har jeg ikke kjørt på mange år og har vel enda ikke tenkte å begynne ......

Kan tenke meg det var litt skummelt så gratulerer. Men kan vel også tenke meg at når du først gjorde det så var det ikke så ille allikevel.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Grattis med både bil og kjøretur!

Jeg har ikke kjørt på lenge, og nå fikk jeg ett ørlite håp om at jeg kommer meg på veien i vår.

Du er kjempeflink!

mariaflyfly
Skrevet

Så gøy! Og så tøff du var som bare satte deg inn og kjørte! *imponert*

Skrevet

"On the road again, going places that I've never been..." *plystre*

Du er tøff!

Skrevet

Hehe, jeg kan lett se det for meg. Du sitter og fniser når bilen kvelses, og din kjære prøver å holde masken :) Men dette høres topp ut! Snill gubbe du har fått deg, dette takler du fint. Gled deg til neste tur. Men husk at det ikke er lov til å spole rundt i ring og sånt da! Da ryker lappen!! (om politiet ser deg da)

Skrevet

Gratuler med bil og som bilfører igjen. Er ikke den beste sjåføren selv. Dist kjøpte jeg bil med automatgeat, da slipper jeg i det minste å kvele bilen.

Liker minst å ha erfarne sjåfører som passasjerer eller kjende i køen bak meg!

Skrevet

Gratulerer med både ny bil og at kjøregleden kommer tilbake. Jeg er heller ikke noe særlig glad i å kjøre så jeg skjønner deg godt.

Men jeg har hatt en blå Golf 1982 modell og den var egentlig veldig grei :o)

Skrevet

Kult!

Artig at du ble positivt overraska over kjøregleden. Nå blir det nok mer kjøring i bil enn buss, skal du se ... ;-)

Skrevet

Så nå vet vi hvor vi ikke bør ferdes... :-)

Neida, så flott av kjæresten å kjøpe bil til deg!

Agata1365381002
Skrevet

Grattis med bil! Å, Golf...mimre, mimre:-)

Kos deg med bilen, du! Det gir en fantastisk frihetsfølelse:-)

PS! Glem han hysteriske exen din, dette klarer du!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...