Gå til innhold

Gutter:

Gjest lurer jeg på i dag

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på i dag
Skrevet

Ærlig talt: Når dere har tisset, hva gjør dere med siste dråpen? Rister dere bare litt, eller tørker dere med dopapir?

Gjest uten nick da
Skrevet

Jeg tror IKKE mannen min tørker seg, for han kan komme inn på soverommet om kvelden med tisseflekk i bokseren. "Skift bokser", sier jeg da. Og så blir han sur.

Prinsessemamma
Skrevet

Jeg tror IKKE mannen min tørker seg, for han kan komme inn på soverommet om kvelden med tisseflekk i bokseren. "Skift bokser", sier jeg da. Og så blir han sur.

He he ja tror mange gutter/menn gjør som din og lar siste dråpen gå i bokseren. Vet ikke hva sambo gjør, men sønnen vår har jeg lært at han skal tørke tissen :)

Gjest togli
Skrevet

Jeg har iallefall aldri sett gubben bruke dopapir etter tissing. Han bare rister litt på utstyret... Hvis han hadde begynt å tørke tuppen med papir, tror jeg jeg hadde tenkt at han hadde feminine tendenser (spør meg ikke hvorfor..) ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg rister godt før jeg trøkker ut det siste med neven, og får det bort med papir.

Skrevet

Aner ikke hva kjæresten gjør, men jeg har aldri sett ham med tisseflekk i trusa i alle fall. :o)

Poden på 8 tørker seg med dopapir har jeg sett.

Skrevet

Jeg pleier ringe på hos naboen og be dem tørke.

Gjest jadddda
Skrevet

typen tørker. merker det på at jeg får papir i kjeften av og til når jeg suger han, da har det no satt seg fast. æsj... da brekker jeg meg innvendig!

ShitDiddelyDo
Skrevet

typen tørker. merker det på at jeg får papir i kjeften av og til når jeg suger han, da har det no satt seg fast. æsj... da brekker jeg meg innvendig!

Jeg må si jeg enkelte ganger lurer på hvordan noen av typene til dere doldamer klarer å få seg dame.

Skrevet

Jeg må si jeg enkelte ganger lurer på hvordan noen av typene til dere doldamer klarer å få seg dame.

*LOL*

Skrevet

Herlighet, alvorlig?

*urk*

Skrevet

*ler* ja, jeg også etter hva enkelte her svarer!

Utrolig mange av de mannfolka som nevnes her høres ekstremt ekle, uhygeniske og late ute.

Skrevet

Hadde ikke bare gjort det innvendig, gitt. Hjelper sikkert om du gjør ham oppmerksom på saken.

Skrevet

Jammen det er jo bedre at han tørker seg enn at det blir liggende igjen urinrester! Og samboeren min forbannet lambi-papiret fordi det satte igjen papirrester på tissen, så vi måtte begynne å kjøpe en annen sort.

Skrevet

He he ja tror mange gutter/menn gjør som din og lar siste dråpen gå i bokseren. Vet ikke hva sambo gjør, men sønnen vår har jeg lært at han skal tørke tissen :)

...hehe, du er jo ikke "prinsessemamma" for ingenting!

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...