Gjest lurer jeg på i dag Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Ærlig talt: Når dere har tisset, hva gjør dere med siste dråpen? Rister dere bare litt, eller tørker dere med dopapir? 0 Siter
Gjest uten nick da Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg tror IKKE mannen min tørker seg, for han kan komme inn på soverommet om kvelden med tisseflekk i bokseren. "Skift bokser", sier jeg da. Og så blir han sur. 0 Siter
Prinsessemamma Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg tror IKKE mannen min tørker seg, for han kan komme inn på soverommet om kvelden med tisseflekk i bokseren. "Skift bokser", sier jeg da. Og så blir han sur. He he ja tror mange gutter/menn gjør som din og lar siste dråpen gå i bokseren. Vet ikke hva sambo gjør, men sønnen vår har jeg lært at han skal tørke tissen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg har iallefall aldri sett gubben bruke dopapir etter tissing. Han bare rister litt på utstyret... Hvis han hadde begynt å tørke tuppen med papir, tror jeg jeg hadde tenkt at han hadde feminine tendenser (spør meg ikke hvorfor..) ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg rister godt før jeg trøkker ut det siste med neven, og får det bort med papir. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Aner ikke hva kjæresten gjør, men jeg har aldri sett ham med tisseflekk i trusa i alle fall. ) Poden på 8 tørker seg med dopapir har jeg sett. 0 Siter
keinstein Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg pleier ringe på hos naboen og be dem tørke. 0 Siter
Gjest jadddda Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 typen tørker. merker det på at jeg får papir i kjeften av og til når jeg suger han, da har det no satt seg fast. æsj... da brekker jeg meg innvendig! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 typen tørker. merker det på at jeg får papir i kjeften av og til når jeg suger han, da har det no satt seg fast. æsj... da brekker jeg meg innvendig! Jeg må si jeg enkelte ganger lurer på hvordan noen av typene til dere doldamer klarer å få seg dame. 0 Siter
Tonette Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg må si jeg enkelte ganger lurer på hvordan noen av typene til dere doldamer klarer å få seg dame. *LOL* 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 typen tørker. merker det på at jeg får papir i kjeften av og til når jeg suger han, da har det no satt seg fast. æsj... da brekker jeg meg innvendig! Herlighet, alvorlig? *urk* 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg må si jeg enkelte ganger lurer på hvordan noen av typene til dere doldamer klarer å få seg dame. *ler* ja, jeg også etter hva enkelte her svarer! Utrolig mange av de mannfolka som nevnes her høres ekstremt ekle, uhygeniske og late ute. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 typen tørker. merker det på at jeg får papir i kjeften av og til når jeg suger han, da har det no satt seg fast. æsj... da brekker jeg meg innvendig! Hadde ikke bare gjort det innvendig, gitt. Hjelper sikkert om du gjør ham oppmerksom på saken. 0 Siter
Peachy Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg må si jeg enkelte ganger lurer på hvordan noen av typene til dere doldamer klarer å få seg dame. Jammen det er jo bedre at han tørker seg enn at det blir liggende igjen urinrester! Og samboeren min forbannet lambi-papiret fordi det satte igjen papirrester på tissen, så vi måtte begynne å kjøpe en annen sort. 0 Siter
Idéfix Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 He he ja tror mange gutter/menn gjør som din og lar siste dråpen gå i bokseren. Vet ikke hva sambo gjør, men sønnen vår har jeg lært at han skal tørke tissen ...hehe, du er jo ikke "prinsessemamma" for ingenting! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.