Gå til innhold

Er det utroskap?

Anbefalte innlegg

Gjest Smoking Furious
Skrevet

Bare lurer på hva dere mener...

Er sex chatt på nettet utroskap?

Gjest karyana
Skrevet

Jeg har også lurt på om det er utroskap, og har kommet frem til at tja, det er vel det, hvorfor skjuler jeg det da for min partner....

Gjest Smoking Furious
Skrevet

Jeg har også lurt på om det er utroskap, og har kommet frem til at tja, det er vel det, hvorfor skjuler jeg det da for min partner....

Det er vel et tja der ja,for man har jo ikke sex,det er jo bare fantasier...

Skrevet

Det dukker stadig opp tråder på dol med spørsmål om hvor grensen for utroskap går, og jeg gjentar mitt standardsvar:

Det er mang slags oppførsel fra en partner som anses som uakseptabelt, men som likevel ikke nødvendigvis er "utroskap".

Det er derfor ikke nødvendig i forhold til partneren å finne ut om det er utroskap, bare om det er uakseptabelt.

Gjest Smoking Furious
Skrevet

Det dukker stadig opp tråder på dol med spørsmål om hvor grensen for utroskap går, og jeg gjentar mitt standardsvar:

Det er mang slags oppførsel fra en partner som anses som uakseptabelt, men som likevel ikke nødvendigvis er "utroskap".

Det er derfor ikke nødvendig i forhold til partneren å finne ut om det er utroskap, bare om det er uakseptabelt.

Det er vel noe i det ja...

Skrevet

Ville du tillatt partneren din at h*n gjorde det? Hvis ikke, så er det utroskap, synes jeg. Grensene for utroskap er ganske vidstrakte blandt folket. Jeg sier, har du partner så har du ikke behov for å gjøre sånt på nettet. Evt, da er forholdet lite bra.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det kan virke som om utrolig mange ikke forstår ordet "utroskap", og derfor bruker det i hytt og vær.

Disse folka bør skaffe seg en ordbok.

Skrevet

Hvis man gjør noe med andre mennesker som man ikke vil at ens partner skal se - da regner jeg det som utroskap. Det jeg kan gjøre mens min parter ser på, er ikke utroskap...Synes jeg.

Skrevet

Det kan virke som om utrolig mange ikke forstår ordet "utroskap", og derfor bruker det i hytt og vær.

he he enig!

Det er ikke særlig bra hvis en krangel/diskusjon om hva som er akseptabel oppførsel eller ikke ender opp som en diskusjon om semantikk! ;-)

Gjest Smoking Furious
Skrevet

Ville du tillatt partneren din at h*n gjorde det? Hvis ikke, så er det utroskap, synes jeg. Grensene for utroskap er ganske vidstrakte blandt folket. Jeg sier, har du partner så har du ikke behov for å gjøre sånt på nettet. Evt, da er forholdet lite bra.

Jeg ville tilatt at min partner gjorde det :)

Gjest Smoking Furious
Skrevet

I mine øyne er det det.

Jadet spørs vel på øynene som ser..

Gjest Smoking Furious
Skrevet

Hvis man gjør noe med andre mennesker som man ikke vil at ens partner skal se - da regner jeg det som utroskap. Det jeg kan gjøre mens min parter ser på, er ikke utroskap...Synes jeg.

Det er jeg enig i da..

Skrevet

Jeg ville tilatt at min partner gjorde det :)

Ville du spurt partner om det er ok? ;)

Gjest Smoking Furious
Skrevet

Ville du spurt partner om det er ok? ;)

Det ville jeg :)

Skrevet

Det ville jeg :)

Da regnes ikke dette for utroskap for dere.

Gjest Smoking Furious
Skrevet

Da regnes ikke dette for utroskap for dere.

Enig :)

Skrevet

Bra svar!

Skrevet

Kanskje du burde sett i ordboken selv,SDD?

Søk i bokmålsordboken

http://www.dokpro.uio.no/

"utro

utro el. utru

1 bedragersk, upålitelig en u- tjener

2 som har seksuelt forhold utenfor ekteskapet el. annen fast erotisk forbindelse være sin ektefelle u- / være u- mot sin ektefelle / være u- med en tidligere venn"

Sex chatt på nettet er ikke erotisk forbindelse?

Noen vil sikkert definere sex på samme måten som Clinton, bare for å slippe ansvar for egne handlinger.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanskje du burde sett i ordboken selv,SDD?

Søk i bokmålsordboken

http://www.dokpro.uio.no/

"utro

utro el. utru

1 bedragersk, upålitelig en u- tjener

2 som har seksuelt forhold utenfor ekteskapet el. annen fast erotisk forbindelse være sin ektefelle u- / være u- mot sin ektefelle / være u- med en tidligere venn"

Sex chatt på nettet er ikke erotisk forbindelse?

Noen vil sikkert definere sex på samme måten som Clinton, bare for å slippe ansvar for egne handlinger.

Clinton hadde sex med en annen kvinne. Oralsex.

Det er klart oralsex er sex.

Pjatter du sex med en skapning du aldri har møtt, via msn, skal det godt gjøres å kalle dette for sex og utroskap, men at det muligens er et løftebrudd, avhengig av hva de enkelte parene selv finner akseptabelt, er klart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...