Gå til innhold

FU: arr


pekkaline

Anbefalte innlegg

Mista nikket

Åjo da! :-)

Men det bare preller av! ;-) Han har mer enn nok selvtillit til ikek å føle seg truffet;-)

Jeg kaller min for gubben innimellom, men så er han "gammel" i år da,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 168
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • pekkaline

    58

  • morsan

    12

  • Lillemus

    7

  • Peachy

    7

Mest aktive i denne tråden

Ja, jeg var ikke langt unna, ettersom en generasjon = 30 år...;-)

Han er 45.

Vi er jo vant til sånt, er attpåklatter begge to. Broren hans er 47 og min eldste søster er 42. :)

Så kanskje vi er litt "gubbifisert" fra barndommen av. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg1365380063

dette er da ferie!! Har fri fra galehuset bare for i kveld;-)

Husbonden er på guttetur, selv om jeg mener at t-ene nå trygt kan byttes ut med b!

Gubbebur?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint du omtaler arrene, flott og søtt :)

Hundebitt, huff, da er du skeptisk vil jeg tro? Jeg er det etter en hund bet armen min for et par år siden. Han fikk heldigvis ikke for godt tak i meg....

Neida, jeg har ikke blitt engstlig for hunder. Hunden som bet var vår egen, og han gjorde det fordi han hadde prøvd å hoppe over et nettinggjerde, og satt fast den enen poten sin. Jeg prøvde å hjelpe og han hadde vondt og var redd. Det var da han bet.

Jeg skjønte veldig godt at han ikke mente å bite meg. Han var - både før og etter - en utrolig snill og god hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ben i sykkelhjulet? AU!!

Jeg har faktisk ingen arr å snakke om, tror jeg. Det er BCG'en da, men jeg er jo ikke akkurat unik i den forbindelse...

Meg og min storesøster satt bak på pakkebæreren i et barnesete. Likevel så ble jeg vel presset for langt forover slik at foten gikk inn mellom spilene... Jeg husker lite av episoden, men ser av bilder at jeg satt med stor ullsokk på foten, og jeg har et langt arr over helen. Jadda, det var vist sirkus da! Min mor var helt i fra seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg1365380063

;-)

Two out of three aint bad;-)

Eller kanskje det er greit å bruke gubbebur? Et sted å oppbevare dem så vi vet hvor de er? Du får fri, uten å måtte bekymre deg. De TROR de er på tur, og er like fornøyd! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje det er greit å bruke gubbebur? Et sted å oppbevare dem så vi vet hvor de er? Du får fri, uten å måtte bekymre deg. De TROR de er på tur, og er like fornøyd! :-)

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...