Gå til innhold

FU: arr


pekkaline

Anbefalte innlegg

Et arr under haka etter et ublidt møte med salongbordet da jeg var to år. Gynga i gyngestol.

Et arr på kneet etter en aketur på et gelender ved en murvegg.

Et arr på kneet etter en spiss ende av et armeringsjern.

Et arr midt på haka etter en velt på sykkel.

Et arr under foten etter at jeg skar meg på badestranda (det eneste jeg måtte sy)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 168
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • pekkaline

    58

  • morsan

    12

  • Lillemus

    7

  • Peachy

    7

Mest aktive i denne tråden

Har et 4-5 cm langt arr på albuen etter et trafikkuhell, et på kneet etter at jeg tryna ned ei bratt skråning i 10-12 årsalderen. forskjellige små arr etter kloring fra div dyr.

Trafikkuhell, huff...så godt å slippe unna med kun et merke ! Håper det ellers gikk bra også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et arr like ved det ene øyet, holdt på å bli blind der. Var nemlig en som syklet meg ned når jeg var ute å syklet som barn. Å ja, jeg syklet riktig.

Har et bak på leggen, hadde en liten oprasjon der og et arr på ryggen pga oprasjon. Ellers vet jeg ikke om fler plasser.

Godt du har synet i behold! Da betyr et arr lite..... Har du sykkel enda forresten? Jeg har ikke syklet på mange år :) Men så er jeg endel eldre enn deg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et hakk i panna etter at jeg like etter skjelingsoperasjon løp på dørkarmen hjemme.

Som 18-åring datt jeg på isen og måtte sy ved øyebrynet.

Pst! Sjekk mailboksen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et hakk i panna etter at jeg like etter skjelingsoperasjon løp på dørkarmen hjemme.

Som 18-åring datt jeg på isen og måtte sy ved øyebrynet.

Isen er ingen spøk nei.. Og så går du rett i en dørkarm rett etter en operasjon...kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milliee

Keisersnitt ja. Hvorfor heter det det egentlig? Vet du?

i de gamle tider ble et barn som skulle bli keiser tatt med keisersnitt, moren døde selvfølgelig...

derfor heter det keisersnitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.

Du merket aldri noe til den heller? Sånn, før den bestemte seg for og hoppe ut :)

Nå er jeg litt glad i min svarte prikk her tror jeg :) Fine minner !

Nei, ikke merket jeg den og ikke så jeg noe til den. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Fisk er skumle dyr ja. Sønn til ei venninne ble også stukket av en fisk. Hun ble jo hysterisk selvfølgelig, men alt gikk fint til sist!

Hvor skjedde dette? De kalte fisken noe merkelig på Malaysisk, men legen oversatte det til "scissor-fish".

Jeg så heller ikke fisken. Merka bare at noe stakk meg oppå tåa. Det pipla blod utfra et sår som kunne minne om sår fra gammeldags barberblad (ca 3 cm langt).

Jeg fikk iallefall masse antibiotika (typisk for Asiatiske land), så resten av turen tror jeg at jeg var mer eller mindre småpussa;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorkfrøken

Ingen selvpåførte skader fra uhell her. Du er forsiktig :) Fortsett sånn!

Jeg har jo innvendige arr da.. hehe Det hørtes jo skikkelig trist ut ikke sant? hoho Det var ikke slik jeg mente det.. Har også brukket begge kragebeinene med noen få års mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et arr under haka etter et ublidt møte med salongbordet da jeg var to år. Gynga i gyngestol.

Et arr på kneet etter en aketur på et gelender ved en murvegg.

Et arr på kneet etter en spiss ende av et armeringsjern.

Et arr midt på haka etter en velt på sykkel.

Et arr under foten etter at jeg skar meg på badestranda (det eneste jeg måtte sy)

To ganger haka og to ganger kneet, jøss.

Jeg så ei jente en sommer som hadde stått på glassbrodd på stranda. Det var ikke småtteri med blod da. De fikk henne på legevakt, så det gikk nok helst bra.... Det er fint med plastflasker nå, da blir det mindre slike uhell. Men blåskjell mm er der jo enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Godt du har synet i behold! Da betyr et arr lite..... Har du sykkel enda forresten? Jeg har ikke syklet på mange år :) Men så er jeg endel eldre enn deg da :)

Ja, et arr betyr lite iforhold til å bli blind. Det var rett på legevakten den gangen, blødde som en gal!

Ja, jeg har sykkel enda. Kunne ikke stoppe meg for det, men jeg sykkler ikke så ofte lenger, men det er pga. andre ting. Men innimmellom blir det. For noen ganger sykkler jeg til skolen eller andre steder. Men ofte blir det ikke. Så tviler jeg sykkler når jeg blir så mye eldre om jeg ikke får lyst å sykkle da. Egentlig er det ikke bra for meg å sykkle.

Ja, du er noen år eldre enn meg. Men ikke nok til å ikke sykkle;) I morgen ettermiddag kan du titte innom mail boksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i de gamle tider ble et barn som skulle bli keiser tatt med keisersnitt, moren døde selvfølgelig...

derfor heter det keisersnitt.

Huff for en keiser! :(

Godt det er andre grunner og bedre behandling av kvinner nå til dags. Takk for info :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arr helt nederst på magen etter to keisersnitt. :)

Hvor lang tid etter operasjonen kan man kjenne ubehag? Fint at det finnes en slik metode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keisersnitt ja. Hvorfor heter det det egentlig? Vet du?

"I romertiden innførte en av keiserene en lov som påla borgerene ved en gravid kvinnes død å skjære opp livmoren slik at barnet kunne overleve".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest midia

Keisersnitt ja. Hvorfor heter det det egentlig? Vet du?

Nei det har jeg ikke peiling på.

Sikkert noen som har en god forklaring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i de gamle tider ble et barn som skulle bli keiser tatt med keisersnitt, moren døde selvfølgelig...

derfor heter det keisersnitt.

Tror ikke det stemmer...

"I romertiden innførte en av keiserene en lov som påla borgerene ved en gravid kvinnes død å skjære opp livmoren slik at barnet kunne overleve".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff for en keiser! :(

Godt det er andre grunner og bedre behandling av kvinner nå til dags. Takk for info :)

Nå ble nok den omtalte keiseren (jeg husker ikke hvem det var) tatt med keisersnitt fordi mora ikke klarte å føde ham på vanlig måte, ikke fordi han skulle bli keiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo innvendige arr da.. hehe Det hørtes jo skikkelig trist ut ikke sant? hoho Det var ikke slik jeg mente det.. Har også brukket begge kragebeinene med noen få års mellomrom.

aha, så litt uforsiktig har du vært... Indre sår hørtes trist ut ja, heldigvis ikke slik da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...