Gå til innhold

FU: arr


pekkaline

Anbefalte innlegg

Jeg har et arr på kinnet etter naboguttens klor i slosskamp i oppveksten.

Et arr i øyebrynet hvor det mangler litt bryn, etter et fall ned en trapp.

Et arr på haka, etter et ublidt møte med asfalten som 6 åring på sykkeltur. Det medørte forøvrig også et arr på leggen og ett på ankelen, og en avrevet fingernegl.. *auu*

Et arr på midjen etter en sur fetter med en lang eikepinne, som han benyttet som pisk...

Og et arr etter at vesla ble hentet ut med keisersnitt.

Var nok noe hausen i oppveksten....ja.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 168
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • pekkaline

    58

  • morsan

    12

  • Lillemus

    7

  • Peachy

    7

Mest aktive i denne tråden

Vi fikk i alle fall beskjed om å smøre podens arr med høy solfaktor og gjerne ha på en trøye de første to somrene etter den siste operasjonen - mener jeg å huske i alle fall.

Han er operert og oppskåret 3 ganger på samme plass og i dag, snart 6 år etter siste operasjon, er arret knapt synlig.

En venninne av meg sa også det. Hun har en sønn som er operert for det samme som poden din :-)

Det blir lite tid i sola til sommeren da, skjønner jeg. Sikkert like greit, jeg trives bedre med å reise rundt og titte enn å ligge i sola uansett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

streker paa veggen..!

Hærligland!?! Hvordan havnet den der da? Jøss jeg trodde slike ting "vandret" i kroppen jeg......

Kanskje Keinstein har svar til oss? (som på så mye annet)

d'Artagnan og de 3 musketeerer som helter, et veldig kjedelig friminutt, blyanter og noen og fekte med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntil januar i år hadde jeg bare to bittesmå arr. Ett på overleppa etter et fall som femåring, og ett på kneet etter en meniskoperasjon.

Nå har jeg i tillegg et stooort og flere små på magen etter en operasjon.

Stemmer det at arr blir mindre synlig hvis det ikke blir utsatt for sol et par år?

Eller kanskje dette bare gjelder små barn? Noen som vet? :-)

Keisersnittarret mitt har ikke fått mye sol, og det er nesten borte nå, etter 7 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arrguri

Kjære all verden! Du er godt merket kan man si. Flyvende tallerkner kan være farlige :)

Du nevnte finger. Så kommer jeg på at jeg har et der også (ringfingertuppen) etter et raskt mæte med en skarp kant på en sånn sigarettavfallsdunk. Dumme dunk..... ;)

Jeg vil hellere si at det er en hissig tenåring som gjør tallerkner til flyvende farlige objekter.

Enda har jeg et lite arr til, ved den ene munnviken, fikk operert vort en vorte, og sydde ett sting.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et arr på kinnet etter naboguttens klor i slosskamp i oppveksten.

Et arr i øyebrynet hvor det mangler litt bryn, etter et fall ned en trapp.

Et arr på haka, etter et ublidt møte med asfalten som 6 åring på sykkeltur. Det medørte forøvrig også et arr på leggen og ett på ankelen, og en avrevet fingernegl.. *auu*

Et arr på midjen etter en sur fetter med en lang eikepinne, som han benyttet som pisk...

Og et arr etter at vesla ble hentet ut med keisersnitt.

Var nok noe hausen i oppveksten....ja.. ;)

Nabogutter og fettere er da farlig må du vide ;) Sykkelmerker er vel mer normalt. Grusomt når det skjer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Keisersnittarret mitt har ikke fått mye sol, og det er nesten borte nå, etter 7 år

Takk for svar. Jeg dropper nok sol på magen til sommeren, ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte to arr. Har arr på begge øreflippene etter at jeg satt barnevakt og ungen dro ut begge mine hengende øredobber. Den ene øreflippen delte seg i to. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

streker paa veggen..!

Oi!

men det kan ta lang tid for kroppen å dytte ut slikt.

For noen år siden kom det opp en spiss tannbit i tannkjøttet. Jeg begynte å lure på om rota hadde skliftet retning og plutselig kom opp og ut! ;-)

Tannlegen nappet den ut, og det viste seg å være en bit fra rota til en melketann jeg trakk som barn! :-)

Denne biten hadde altså brukt en mannsalder på å bevege seg gjennom ca 1 cm tannkjøtt;-)

hehe.

Du merket aldri noe til den heller? Sånn, før den bestemte seg for og hoppe ut :)

Nå er jeg litt glad i min svarte prikk her tror jeg :) Fine minner !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte to arr. Har arr på begge øreflippene etter at jeg satt barnevakt og ungen dro ut begge mine hengende øredobber. Den ene øreflippen delte seg i to. Hehe..

Årh nå kjente jeg at jeg ble kvalm igjen.... Det må da ha gjort dyriskt vondt? Du sydde ikke den gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken Pryd

Jeg har ett ganske stort arr på ryggen, etter fjærning av ei cyste der.

På venstra overarm har jeg ett arr fra brennende plast som smeltet inn i huden min i min barndom. Jeg kom over ett lite bål noen hadde gått i fra, og skulle liksom prøve å slukke det, ved å slå på det med en pinne. Det var ikke så lurt, da plasten spratt opp på armen min og "smeltet inn". Det var ikke akkurat godt å "rive" det av igjen etterpå heller nei. Har forresten ett lite arr på høyre ringfinger fra samme episode.

På høre kinn har jeg ett lite arr etter et sånt "kropps-merke" som vi hadde i min barndom. De skulle vel strengt tatt festes på neglene tror jeg, men vi festet dem litt rundtomkring på kroppen. Jeg hadde ett på kinnet, det ble betent og jeg har ett lite, nå nesten usynlig arr etter det.

På høyre hånd har jeg ett arr fra hanken til ett krus som knuste i hendene mine på en butikk i Spania.

Jeg har også ett arr på høyre legg/ankel etter litt for hardhendt barbering en gang :)

Ellers har jeg ett parr vannkopp-arr på brystet - og det var alt jeg har av arr som jeg kan huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett ganske stort arr på ryggen, etter fjærning av ei cyste der.

På venstra overarm har jeg ett arr fra brennende plast som smeltet inn i huden min i min barndom. Jeg kom over ett lite bål noen hadde gått i fra, og skulle liksom prøve å slukke det, ved å slå på det med en pinne. Det var ikke så lurt, da plasten spratt opp på armen min og "smeltet inn". Det var ikke akkurat godt å "rive" det av igjen etterpå heller nei. Har forresten ett lite arr på høyre ringfinger fra samme episode.

På høre kinn har jeg ett lite arr etter et sånt "kropps-merke" som vi hadde i min barndom. De skulle vel strengt tatt festes på neglene tror jeg, men vi festet dem litt rundtomkring på kroppen. Jeg hadde ett på kinnet, det ble betent og jeg har ett lite, nå nesten usynlig arr etter det.

På høyre hånd har jeg ett arr fra hanken til ett krus som knuste i hendene mine på en butikk i Spania.

Jeg har også ett arr på høyre legg/ankel etter litt for hardhendt barbering en gang :)

Ellers har jeg ett parr vannkopp-arr på brystet - og det var alt jeg har av arr som jeg kan huske.

Huff, brennende plast høres vondt ut..... Men det var jo en god tanke du hadde, om å slukke bålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På haka etter fjerning av en fettkul i barndommen og div. arr på ryggen etter fjerning av føflekker.

Ingen selvpåførte skader fra uhell her. Du er forsiktig :) Fortsett sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et 4-5 cm langt arr på albuen etter et trafikkuhell, et på kneet etter at jeg tryna ned ei bratt skråning i 10-12 årsalderen. forskjellige små arr etter kloring fra div dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest midia

Keisersnittarret mitt har ikke fått mye sol, og det er nesten borte nå, etter 7 år

Urettferdig!

Kanskje ikke så rart likevel at mitt vises godt da det måtte åpnes og syes med tråd etterpå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Har et arr like ved det ene øyet, holdt på å bli blind der. Var nemlig en som syklet meg ned når jeg var ute å syklet som barn. Å ja, jeg syklet riktig.

Har et bak på leggen, hadde en liten oprasjon der og et arr på ryggen pga oprasjon. Ellers vet jeg ikke om fler plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et hakk i panna etter at jeg like etter skjelingsoperasjon løp på dørkarmen hjemme.

Som 18-åring datt jeg på isen og måtte sy ved øyebrynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smoking Furious

Så du har humpet på krykker? Gikk det lang tid å lege?

Har humpet på krykker ja,uff.

Tok en stund før det kom seg,husker ikke,det er noen år siden men vondt var det,usj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...