Gå til innhold

FU: arr


pekkaline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 168
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • pekkaline

    58

  • morsan

    12

  • Lillemus

    7

  • Peachy

    7

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli

De kalte den blåfisk. De som bodde der sa den kunne ta liv. Som å bli stukket av fjesing sa de der.Han ble rød og hovnet veldig opp, men fikk også antibiotika.

Så skummelt det kan være..... Godt de ikke finnes her langs kysten, enda....

Huff da, ante ikke at det fantes slike fisker i Norge :-(

Kan det være denne da? :

http://www.nrk.no/programmer/radioarkiv/verdt_a_vite/1790887.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Du skal visstnok ikke le av fisk og maneter og koraller og den slags rundt asia, ting vi her tar som en selvfølge at er helt harmløst.

Blir man bitt eller stukket, eller brenner seg på en manet, er det visst anbefalt å ta strake veien til sykehuset.

Sikkert litt mer grums i fiskene der nede enn her. :)

Kan tenke meg det, ja. Den gangen var jeg ung og barnløs og myyye mindre bekymra. Hadde det skjedd nå, hadde jeg nok blitt skikkelig skremt :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blame

Knærne mine har litt preg av mye leking ute som barn :) og så har jeg et 4 cm langt arr på den ene langfingeren. Så det er vanskelig for meg å gi noen finger'n, for jeg klarer ikke å strekke den fingeren helt ut :-)

Det skyldes forresten et arbeidsuhell, tapetkniver er ikke for hvem som helst, tydeligvis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! Tenk, før den tid så har vel babyene bare dødd etterhvert da. Huff så grusomt!!

Ja, når moren allerede var død/døende, gjorde de vel bare så godt de kunne. Bedre enn å la begge stryke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knærne mine har litt preg av mye leking ute som barn :) og så har jeg et 4 cm langt arr på den ene langfingeren. Så det er vanskelig for meg å gi noen finger'n, for jeg klarer ikke å strekke den fingeren helt ut :-)

Det skyldes forresten et arbeidsuhell, tapetkniver er ikke for hvem som helst, tydeligvis..

Du får bruke den andre hånden da! ;)

Tenk deg. Da min sønn gikk i andre klasse skulle ungene gi hver sin gave til julekalenderen. Min sønn fikk en sånn tapetkniv i gave.....! :( Han forstod faktisk det selv at det var for farlig, å ga den til meg) Han fikk en ny trygg kalenderpakke av meg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urettferdig!

Kanskje ikke så rart likevel at mitt vises godt da det måtte åpnes og syes med tråd etterpå :(

Jeg hadde en svensk lege som ikke skjønte den norske rutinen med å stifte slike sår!

Hun sydde med den fineste tråden hun fant, og derfor er det nok blitt så bra som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite arr i fjeset etter fjerning av et fødselsmerke, arr på venstre underarm etter å ha kræsjet i garderobeskapet på soverommet, arr på høyre underarm etter en saks, arr her og der etter vannkopper, og andre småtterier. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite arr i fjeset etter fjerning av et fødselsmerke, arr på venstre underarm etter å ha kræsjet i garderobeskapet på soverommet, arr på høyre underarm etter en saks, arr her og der etter vannkopper, og andre småtterier. :-)

Du må roe tempoet på soverom jente! Hehe, og du er vel ikke frisør?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blame

Du får bruke den andre hånden da! ;)

Tenk deg. Da min sønn gikk i andre klasse skulle ungene gi hver sin gave til julekalenderen. Min sønn fikk en sånn tapetkniv i gave.....! :( Han forstod faktisk det selv at det var for farlig, å ga den til meg) Han fikk en ny trygg kalenderpakke av meg heller.

Hæ? Er det mulig?! Da hadde jeg blitt sinna!

Men da har du en fornuftig tass som skjønte det av seg selv, det er noe å ta med seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Jeg har ett bittelite i panna, etter et møte med leksepulten min.

Ett lite på kneet som jeg mistenker kom i fylla ;o)

Og ett stort ett fra litt over navlen og langt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira :o)

Inntil januar i år hadde jeg bare to bittesmå arr. Ett på overleppa etter et fall som femåring, og ett på kneet etter en meniskoperasjon.

Nå har jeg i tillegg et stooort og flere små på magen etter en operasjon.

Stemmer det at arr blir mindre synlig hvis det ikke blir utsatt for sol et par år?

Eller kanskje dette bare gjelder små barn? Noen som vet? :-)

Jeg har ett langt arr på magen, det har jeg hatt snart i ett år. Det har bleknet en god del. Så det er håp :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mage og kne

Jeg har arr på magen etter to keisersnitt.

Så har jeg arr på kneet etter en miniskskade, skryter litt av at det er sportsskaden min, må legge til at jeg aldri har drevet noen form for idrett ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Har arr i ansiktet, men ikke så veldig synlig og et ganske stort på den ene hofta, og så har jeg et arr på et litt delikat sted. :)

Jeg har også arr der. Det ser ganske fælt ut, så helshaving er ikke noe for meg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Er det mulig?! Da hadde jeg blitt sinna!

Men da har du en fornuftig tass som skjønte det av seg selv, det er noe å ta med seg :)

Jeg ble sinna og redd og takknemmelig på en gang. Jeg fikk vite hvem som hadde handlet gaven, og snakket med foreldrene og gutten om dette. Han skulle ikke kjøpe kniver mere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173557702' post='3566078]

Jeg har ett bittelite i panna, etter et møte med leksepulten min.

Ett lite på kneet som jeg mistenker kom i fylla ;o)

Og ett stort ett fra litt over navlen og langt ned.

Du sovnet og slo hodet i pulten? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har arr på magen etter to keisersnitt.

Så har jeg arr på kneet etter en miniskskade, skryter litt av at det er sportsskaden min, må legge til at jeg aldri har drevet noen form for idrett ...

Hehe, luring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trultemor26

Jeg har arr på haka etter jeg falt på isen som barn. Jeg har arr på øyenbrynet etter jag falt i sofaen og klinte huet i salongbordet (også som barn). Har også arr på rompa etter jeg fikk fjernet en føflekk (som barn). Jeg har arr på kneet etter en jævla svær kvise jeg hadde der. Jeg har arr på tommelen etter jeg høvlet den med en ostehøvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...