Gå til innhold

SE OG HØR

Anbefalte innlegg

Gjest snart eksleser..
Skrevet

Er det mange som har sluttet å kjøpe SE og HØR etter at boka av Melnæs (?) med alle avsløringene kom ut?

Jeg har ikke sluttet å kjøpe, men tenker litt over denne tabloid pressens metoder.

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• ShitDiddelyDo

10

• Snorkfrøken

4

• avtrykk

3

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er altså overrasket over den siste tids avsløringer?

Det er det jeg sier. Se og Hør-lesere er faen meg dummere enn andre folk.

Skrevet

Har aldri kjøpt Se og Hør, og har ikke tenkt å begynne med det heller.

Aldri er vel ikke helt riktig. Har kjøpt det en gang, men det var fordi det var en artikkel om ei venninne i bladet :-)

Gjest Smoking Furious
Skrevet

Jeg gidder ikke lese se og hør.

Gjest snart eksleser
Skrevet

ikke så dømmende, tenk etter selv også, har ikke du å smuglest eller smugkjøpt SE og HØR?

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg pleier i utgangspunktet ikke å kjøpe bladet. Kjøper det en sjelden gang når i skal på hytta, påske, sommerferie og en langhelg i vinterferien.

Men kan vel ikke si at jeg ble så veldig overrasket over dissse avsløringene da.

Skrevet

Jeg har egentlig aldri begynt å kjøpe bladet, så da er det vanskelig å slutte å kjøpe det.

Bladet har max blitt kjøpt 2-3 ganger i året, i forbindelse med ferie eller sykdom eller slikt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

ikke så dømmende, tenk etter selv også, har ikke du å smuglest eller smugkjøpt SE og HØR?

Nei. Jeg har aldri kjøpt Se og Hør.

Men ja: Jeg har kikka i Se og Hør jeg også, men det er lenge siden. Den driten gidder jeg ikke engang åpne når jeg sitter hos tannlegen.

Jeg mente det jeg skrev om mindre intelligens.

Skrevet

Jeg er som sagt overfor ingen Se&Hør-leser/kjøper, men selv om jeg ikke er overrasket over det som har kommet frem, må jeg innrømme at noe av det som sies i boka til Melnes går enda lenger enn jeg hadde trodd.

Skrevet

Jeg har nesten aldri kjøpt det men kjøpte det denne uka da jeg måtte se på den gamle doleren som ble avbildet. Noen ganger er jeg altfor nysgjerrig. Men jeg trengte tvprogram også da.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er som sagt overfor ingen Se&Hør-leser/kjøper, men selv om jeg ikke er overrasket over det som har kommet frem, må jeg innrømme at noe av det som sies i boka til Melnes går enda lenger enn jeg hadde trodd.

Jeg er ikke overrasket over at blader som Se og Hør går over lik, men jeg er overrasket over at f.eks. bankansatte lar seg kjøpe.

Når det gjelder bladet generelt er jeg ikke overrasket over at noen lager driten, da vi består av en gjeng med idioter, og idioter liker å fråtse i andres privatliv, så at Haavik og co. tjener seg rike på det folk vil ha er en ting, men jeg reagerer på at markedet er så enormt som det er - for det sier ikke lite om folk flest.

Men i denne realityverdenen vi lever i burde det ikke overraske. Likevel gjør det det.

Det er selvfølgelig like ille at VG nærmer seg Se og Hør med stormskritt, men også det er fordi VG vil selge - og da må de se an markedet - et marked bestående av idioter.

Gjest snart eksleser..
Skrevet

Nei. Jeg har aldri kjøpt Se og Hør.

Men ja: Jeg har kikka i Se og Hør jeg også, men det er lenge siden. Den driten gidder jeg ikke engang åpne når jeg sitter hos tannlegen.

Jeg mente det jeg skrev om mindre intelligens.

Mindre og mindre intelligens, ja ja, du er dømmende..

Alt kommer vel an på hvor i livet man befinner seg, er man student har man ikke tid å lese dritt etc etc..

Skrevet

Jeg er ikke overrasket over at blader som Se og Hør går over lik, men jeg er overrasket over at f.eks. bankansatte lar seg kjøpe.

Når det gjelder bladet generelt er jeg ikke overrasket over at noen lager driten, da vi består av en gjeng med idioter, og idioter liker å fråtse i andres privatliv, så at Haavik og co. tjener seg rike på det folk vil ha er en ting, men jeg reagerer på at markedet er så enormt som det er - for det sier ikke lite om folk flest.

Men i denne realityverdenen vi lever i burde det ikke overraske. Likevel gjør det det.

Det er selvfølgelig like ille at VG nærmer seg Se og Hør med stormskritt, men også det er fordi VG vil selge - og da må de se an markedet - et marked bestående av idioter.

Ja, jeg er overrasket over hvor mange som lar seg kjøpe, slik som f eks bankansatte og politi.

Jeg synes også kynismen og latterliggjøringen av kjendisene deres internt i S&H gikk lenger enn jkeg hadde trodd.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mindre og mindre intelligens, ja ja, du er dømmende..

Alt kommer vel an på hvor i livet man befinner seg, er man student har man ikke tid å lese dritt etc etc..

Nei, det går på interesser, og interesserer du deg for bullshit rykter rundt c-kjendiser og Hanne Krogh, er det noe feil med deg.

Gjest snart eksleser..
Skrevet

Nei, det går på interesser, og interesserer du deg for bullshit rykter rundt c-kjendiser og Hanne Krogh, er det noe feil med deg.

HA HA, du er jo nesten morsom du....! Det hører jo med til historien om at jeg også leser masse faglitteratur og annet intellektuelt.

Ha en fortsatt god helg!

Skrevet

Du bør ikke være overrasket. Jeg tror faktisk du hører med til unntaket, og ikke motsatt når det gjelder folks hugen etter lettfordøyelig sladder. Bare se deg rundt.

Når det gjelder metodene media bruker for å lage de "beste" storyene, er ikke dette overraskende i det hele tatt. Det at folk lar seg kjøpe, overrasker heller ikke.

Forhåpentligvis vil en og annen sjel lese aviser og blader på en annen måte etter dette oppstyret, men "mengden" vil nok desverre ikke endre noe som helst. Det vil ikke overraske meg om salgstallet har gått opp:)

Gjest milliee
Skrevet

kjøper ikke se & hør, men leser det om jeg er til en venninne so har det, eller sitter på venterom da. eller kanskje mest allers på venterom.

Men er lite vits egentlig, det står akkurat det samme i hvert nummer:

1. hvilken kjendisdame som har blitt sykelig tynn

2. Reportasje fra en familie som mistet at barn av en sykdom eller tragisk ulykke, og bilde av barnet i kista eller lignende

3. hvilken kjendisdame som har blitt lubben eller gammel

4. programoversikt (det er jo ganske greit da)

5. hvem som er den nye kjæresten til Prinsesse Stephanie av Monaco

Jeg hadde nok aldri hørt om verken Monaco eller prinsesse Stephanie om det ikke hadde vært for Se & Hør

Men jeg greier ikke boikotte ting av moralske prinsipper dessverre

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du bør ikke være overrasket. Jeg tror faktisk du hører med til unntaket, og ikke motsatt når det gjelder folks hugen etter lettfordøyelig sladder. Bare se deg rundt.

Når det gjelder metodene media bruker for å lage de "beste" storyene, er ikke dette overraskende i det hele tatt. Det at folk lar seg kjøpe, overrasker heller ikke.

Forhåpentligvis vil en og annen sjel lese aviser og blader på en annen måte etter dette oppstyret, men "mengden" vil nok desverre ikke endre noe som helst. Det vil ikke overraske meg om salgstallet har gått opp:)

Ja, i og med at Se og Hør selger noe sånt som 1 million blader i uka, at vi består av 4-5 millioner mennesker hvorav mange er barn, at svært mange blader leses av flere enn den som kjøper det og at svært mange ser på et eller annet realitysøppelprogram, enten det heter Farmen, Big Brother eller Bonderomanse (eller hva nå all denne driten heter), så hører jeg nok til unntaket.

Og det er det som er trist.

ShitDiddelyDo
Skrevet

HA HA, du er jo nesten morsom du....! Det hører jo med til historien om at jeg også leser masse faglitteratur og annet intellektuelt.

Ha en fortsatt god helg!

Ja, alle som leser Se og Hør finner det utrolig viktig å få fram at de leser fagstoff og diverse intellektuelt i tillegg, noe som forteller meg at dere selv ser hvor dumt det er å bry seg om hvordan Mia Gundersens elskovsrede er dekorert.

For øvrig er det også noe seriøst feil med idiotkjendisene som stiller opp på all denne driten, men svært mange av dem har ikke noe valg da deres mål i livet er å være kjendis, og uten Se og Hør hadde ingen visst hvem de var.

Skrevet

Ja, i og med at Se og Hør selger noe sånt som 1 million blader i uka, at vi består av 4-5 millioner mennesker hvorav mange er barn, at svært mange blader leses av flere enn den som kjøper det og at svært mange ser på et eller annet realitysøppelprogram, enten det heter Farmen, Big Brother eller Bonderomanse (eller hva nå all denne driten heter), så hører jeg nok til unntaket.

Og det er det som er trist.

Enig. Det er trist. Det positive er at du er sjeldnere, og dermed mer unik enn "mengden". Da er de heldige, de som får bli kjent med deg:)

Jeg er imidlertid ganske sikker på at du skaper en del diskusjoner rundt deg. Noe som er til ergelse for mange, men til berikelse for noen. Mange liker å se "enklere" på ting, mens noen elsker å få litt input i hverdagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...