Gå til innhold

SE OG HØR

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Du har nok rett. Rundt 30 % av bladet er tross alt reklame og programblad. :)

Råder deg til å kjøpe ukas Se og Hør slik at du blir oppdatert ;-)

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• ShitDiddelyDo

10

• Snorkfrøken

4

• avtrykk

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

He he, men det påvirker jo familiens totale budsjett, da, og hvor mye man har til rådighet på andre ting! ;-)

Hva koster forresten S&H nå? 25 kr? 30? 35?

La oss for eksemplet skyld si 30 kroner x 2 per uke x 50 uker (antar at minst 2 uker går ut pga helligdager??) = 3000 pr år.

Du kunne ha fått en del andre ting for samme summen;-)

Men jeg skal ikke plage deg med det - ha god lesning og nyt badet! :-)

*lukker øynene*

Skrevet

Jeg har egentlig aldri begynt å kjøpe bladet, så da er det vanskelig å slutte å kjøpe det.

Bladet har max blitt kjøpt 2-3 ganger i året, i forbindelse med ferie eller sykdom eller slikt.

Sykdom? Temporary insanity? ;)

Skrevet

Sykdom? Temporary insanity? ;)

LOL!!

Neida, men når man har karret seg ut av senga og til nærbutikken for å handle mat, fordi man har blitt voksen og derfor ikke lenger har en mor hos seg som ordner opp, er det fort gjort å synes synd nok på seg selv til å putte også Se&Hør i handlekurven, sammen med sjokolade og cola!!

Man _vet_ jo at det ikke er sunt, mn...;-)

Snorkfrøken
Skrevet

VG er en skikkelig drittavis.

Den som kun får inn nyhetene kun ved å lese VG og/ellr bare se på TV2-nyhetene får en ekstremt tabloid fremstilling av det hele.

Jupp, jeg tar stort sett hver nyhet med en stor klype salt. Håper jo i det lengste at det Rudbergbildet skulle være maipulert *knis*

Snorkfrøken
Skrevet

Forskjellen er at Se og Hør består av 100 % sladder.

VG består av noe sånt som 30 %.

Når du kjøper VG kan det være for de første sidene med nyheter, enkelte interessante ledere og kommentarer, eller sporten, mens du kan hoppe over Rampelys-seksjonen.

Kjøper du Se og Hør er det for å lese sladder - med mindre du hopper over hele bladet, men i så fall virker det unødvendig å kjøpe driten i utgangspunktet.

Det er da masse kjendiser som stiller i badekar på hytta og under sydens sol for å dele med leserne alle viktige detaljene om livet deres. Hva skulle vi gjort uten?

Skrevet

LOL!!

Neida, men når man har karret seg ut av senga og til nærbutikken for å handle mat, fordi man har blitt voksen og derfor ikke lenger har en mor hos seg som ordner opp, er det fort gjort å synes synd nok på seg selv til å putte også Se&Hør i handlekurven, sammen med sjokolade og cola!!

Man _vet_ jo at det ikke er sunt, mn...;-)

Hehe. :)

Skrevet

Jeg har aldri kjøpt Se & Hør og kommer ikke til å gjøre det heller.

Disse metodene disse apekattene bruker kan da ikke være noen bombe. Dette er jo innlysende. Svært mange journalister gjør alt de kan for å ødelegge for sin egen gruppe. Der finnes det mange som ikke har yrkesstolthet.

Overskrifter som alltid skal tyde på at det er noe annet som menes, innhold som er sett i fra sider hvor hensikten er kun å lage gode historier uten at sannheten er så veldig viktig.

Jeg skjønner ikke hva som er så interessant å lese historier hvor du vet at sannheten er så som så.

Hele tiden må vi være på vakt og sette spørsmålstegn ved det som skrives, det gjelder også vanlige aviser, nettaviser og nyheter på tv'en.

Dette er litt av ei yrkesgruppe, fytti helvete.

Jaja, det er vel noen journalister her inne, så jeg får si at alle ikke er slik, men skal vi si 2 % som ikke er slik kanskje?....:-)

Skrevet

Jeg har nesten aldri kjøpt det men kjøpte det denne uka da jeg måtte se på den gamle doleren som ble avbildet. Noen ganger er jeg altfor nysgjerrig. Men jeg trengte tvprogram også da.

Supernysgjerrig - hvilken DOLer, og hvorfor var han/hun avbildet i Se&hør...?

Skrevet

Supernysgjerrig - hvilken DOLer, og hvorfor var han/hun avbildet i Se&hør...?

Jasmine, hun med alle ungene. Nå hadde hun fått sin syvende og hun ønsket seg flere.

Stakkar, hun skrev jo mye rart her inne og ble vel regelrett mobbet ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...