Gå til innhold

Hvordan er det å bo på Strømmen?

Anbefalte innlegg

Gjest Kleenex
Skrevet

Hvordan er det å bo på Strømmen? Hva slags miljø? Er det greit å komme seg til og fra Oslo?

Gjest troller med deg
Skrevet

Temmelig eletrisk tenker jeg. Og sterke strålinger.

Skrevet

Har ikke peiling, men kan ikke høre navnet på stedet enn gang uten å høre for mitt indre Tron Viggo med sangen om kugutten fra Strømmen! ;-)

"Litt margarin i håret bryr ikke deg, en kugutt i fra Strømmen, her er jeg!"

Skrevet

Det er et forsted til Oslo, mye busser og tog.

Litt harry da.

Mrs. Wallace
Skrevet

Fordeler: grei reisevei til byen (både med tog og buss), gode handlemuligheter (strømmen storsenter har absolutt alt), kort vei til Ahus og naturen, mulighet for et fint hus med stor hage om ønskelig.

Ulemper: Strømmen mangler et skikkelig sentrum, det er liksom bare ei lang gate med kebab- og pizzasjapper. Og ja, det er litt harry. Men det trenger ikke være udelt negativt, kommer jo an på hvem som spør. :o)

Gjest fristerikkemeg
Skrevet

Jeg kunne ikke tenke meg noe verre sted å bosette meg. Eller, hvis du er en sentertype går det sikkert greit. Noen oppholder seg jo på handlesentre hele fritiden.Men det går greit å komme seg andre steder. Både tog og busser til Oslo og til Lillestrøm, som også kaller seg en by, og har store byfester over flere dager hvert år. akkurat som Kardemommeby.

Skrevet

Det er nok som det blir sagt; Strømmen har intet sentrum... Trafikken raser igjennom og det er ikke noe fredet samlingspunkt. MEN - og det er et stort MEN. Strømmen er sentralt. Det går lokaltog til Oslo og Lillestrøm (for folk som liker det siste...). Lokaltogene går til langt utpå natta. Strømmen er landlig og likevel sentralt. Strømmen Storsenter har - som de sier - alt. Det er jo praktisk.

Det eneste ankepunktet jeg kan finne mot Strømmen er mygg. Det er noe inni helsike mye mygg der om sommeren. Jeg mener SERIØST mye mygg. Men - finn gode myggmidler og bosett deg på Strømmen. Jeg tror det er gode muligheter for å trives.

tzatziki1365380058
Skrevet

Har ikke peiling, men kan ikke høre navnet på stedet enn gang uten å høre for mitt indre Tron Viggo med sangen om kugutten fra Strømmen! ;-)

"Litt margarin i håret bryr ikke deg, en kugutt i fra Strømmen, her er jeg!"

Du er klin gal!

På en veldig sympatisk måte :)

Skrevet

Du er klin gal!

På en veldig sympatisk måte :)

LOL... takk... tror jeg...;-)

tzatziki1365380058
Skrevet

LOL... takk... tror jeg...;-)

Jeg skal forresten i selskap med trond viggo om kun kort tid, og da kommer jeg til å få enda større problemer med å se ham i øya enn jeg pleier å ha. Kjenner ham ikke godt, han er ikke blitt en "ekte person" for meg helt ennå, og jeg ser derfor alle rollefigurene for mitt indre øye hver eneste gang vi er på samme sted. Klarer ikke la være, og klarer knapt å holde meg alvorlig. Samtidig prøver jeg å få de eldste ungene til å skjønne at han ikke skal mases på for å ta hele reporoiret - hjalmar, slapp reggae, og tenke sjæl osv - hver gang.

Det er en prøvelse. Og du har ikke gjort det bedre :)

Hm - nå fikk jeg sagt at jeg har forbindelser til en A (eller B ?) kjendiser, osgå. Hærlig!

Og det at du er klin gal, kan du rolig ta som en kompliment. Var det ikke laguna som ved en anledning sa "morsan, jeg har alltid lurt litt på deg"? Begynner å skjønne hva hun snakker om.... :)

Skrevet

Jeg skal forresten i selskap med trond viggo om kun kort tid, og da kommer jeg til å få enda større problemer med å se ham i øya enn jeg pleier å ha. Kjenner ham ikke godt, han er ikke blitt en "ekte person" for meg helt ennå, og jeg ser derfor alle rollefigurene for mitt indre øye hver eneste gang vi er på samme sted. Klarer ikke la være, og klarer knapt å holde meg alvorlig. Samtidig prøver jeg å få de eldste ungene til å skjønne at han ikke skal mases på for å ta hele reporoiret - hjalmar, slapp reggae, og tenke sjæl osv - hver gang.

Hm - nå fikk jeg sagt at jeg har forbindelser til en A (eller B ?) kjendiser, osgå. Hærlig!

Og det at du er klin gal, kan du rolig ta som en kompliment. Var det ikke laguna som ved en anledning sa "morsan, jeg har alltid lurt litt på deg"? Begynner å skjønne hva hun snakker om.... :)

Morsan er kul! Burde skifte nick til morsom! :D

Skrevet

Fikk ikke til jeg heller. Men jeg er en novise på nett!

Har den på opptil flere cd'er, da... Den er jo helt fantastisk - idiotisk!

Mnage morsomme sanger fra den karen der, men kugutten er ikke noen storfavoritt, nei;-)

Var morsomst da sønnen min satt og sang den i 5-6-årsalderen, særlig det partiet med "yi-ah-hooo" *mimre*

Skrevet

Oi!! takk!! :-D

Slik varmer et gammelt modershjerte! :-)

damedame kalte meg forresten for 'morosan', det var jo litt stats, synes jeg.

Hvor har det blitt av henne forresten?

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg begynner å skjønne det! Og dama er overalt, med de rareste kommentarer.

Hehe....

Skrevet

Oi!! takk!! :-D

Slik varmer et gammelt modershjerte! :-)

damedame kalte meg forresten for 'morosan', det var jo litt stats, synes jeg.

Hvor har det blitt av henne forresten?

Velbekomme, moro-san. ;)

Vet ikke, hadde hun ikke byttet nick eller noe?

Skrevet

Du må fortelle meg hvordan han var, da! :-)

Noen ganger er komikere "seg selv" også når de er morsomme - andre ganger spiller de en rolle.

Jeg har hørt fra dem som har truffet f eks Øyvind Blunck at han er Reidar hele tiden, mens Rowan Atkinson visstnok er ganske tørr og kjedelig til hevrdags;-)

Skrevet

Jeg begynner å skjønne det! Og dama er overalt, med de rareste kommentarer.

Hehe....

Ja, har sansen for den dama. :)

tzatziki1365380058
Skrevet

Du må fortelle meg hvordan han var, da! :-)

Noen ganger er komikere "seg selv" også når de er morsomme - andre ganger spiller de en rolle.

Jeg har hørt fra dem som har truffet f eks Øyvind Blunck at han er Reidar hele tiden, mens Rowan Atkinson visstnok er ganske tørr og kjedelig til hevrdags;-)

Jeg har truffet ham noen ganger, og han er veldig hyggelig, altså. Men han er ikke sånn "morsom hele tida-type". Men JEG synes han er morsom hele tida, for jeg spiller jo av vaktmester, og skotter, og jåledamer i hodet hele tiden, bare jeg ser ham. Jeg er ikke akkurat kommet over at han er "kjendis" kan du si - blir plagsomt barnslig og flau, rett og slett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...