morsan Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Velbekomme, moro-san. Vet ikke, hadde hun ikke byttet nick eller noe? Jo, hun het Sarah Bernhard en periode. Jeg tror ikke det er galt å avsløre det, for hun sa at årsaken til nickskiftet er at hun hadde glemt passordet sitt og måtte lage ny brukerkonto;-) men har ikke sett noe til SB heller.... :-( 0 Siter
Peachy Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Jo, hun het Sarah Bernhard en periode. Jeg tror ikke det er galt å avsløre det, for hun sa at årsaken til nickskiftet er at hun hadde glemt passordet sitt og måtte lage ny brukerkonto;-) men har ikke sett noe til SB heller.... :-( Ja, det var det, ja. Nei, da vet jeg ikke, hvis hun ikke har byttet nick igjen... 0 Siter
santander Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Har selv bodd der. Helt greit sted. En del ungdomsgjenger jeg ikke har noe til overs for. Veldig enkelt å komme både til Oslo og Lillestrøm. Regner med det er førstnevnte du sikter til når du skriver "byen". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.