Gå til innhold

Hvor bestille køfribrikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha en køfribrikke i bilen, kan den bestilles på nettet? Hvor? Jeg finner det ikke jeg...

Skrevet

www.vegamot.no

Gratulerer med bil og lykke til med kjøringa :-)

Skrevet

www.vegamot.no

Gratulerer med bil og lykke til med kjøringa :-)

Jeg er litt forvirret her nå, det er jo mange bomveiselskaper viser det seg. Og det ser ut som om de har litt forskjellige samband. Kan jeg altså ikke kjøre overalt med en brikke fra ett selskap?

Skrevet

Jeg er litt forvirret her nå, det er jo mange bomveiselskaper viser det seg. Og det ser ut som om de har litt forskjellige samband. Kan jeg altså ikke kjøre overalt med en brikke fra ett selskap?

Jo, du kan kjøre overalt med en brikke, men du får bare rabatt på "din" strekning, dvs sambandet du har abonnement i.

De andre sambandene blir faktureret til full pris, men du slipper å betale bompenger der og da.

Skrevet

Jeg ser du har fått et godt svar fra calendula, men jeg vil legge til en liten ting.

Du kan ha avtale med flere bomveiselskaper. Da får du rabatt hos alle dem, selv om du har bare en brikke.

Ble det forståelig nå? :-)

Skrevet

Jeg ser du har fått et godt svar fra calendula, men jeg vil legge til en liten ting.

Du kan ha avtale med flere bomveiselskaper. Da får du rabatt hos alle dem, selv om du har bare en brikke.

Ble det forståelig nå? :-)

Ja, nå skjønner jeg det! :o) Har bestilt brikke på vegamot.no nå, den kommer vel i posten en av dagene. Kjekt å ha! Selv om det nok blir en stund før jeg tør kjøre bilen hjem...

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg

kom

over

denne

tråden

din.

Jeg

vet

det

du

mener

at

denne

køfribrikken

skal

gjelde

mens

du

kjører

bil.

Men

tenk

å

hatt

en

slik

brikke

når

en

var

butikken.

Slippe

å

stå

i

de

køene.

Vet

det

sikkert

ikke

går,

men

det

hadde

vært

fint

å

hatt!

Skrevet

Jeg

kom

over

denne

tråden

din.

Jeg

vet

det

du

mener

at

denne

køfribrikken

skal

gjelde

mens

du

kjører

bil.

Men

tenk

å

hatt

en

slik

brikke

når

en

var

butikken.

Slippe

å

stå

i

de

køene.

Vet

det

sikkert

ikke

går,

men

det

hadde

vært

fint

å

hatt!

Før var det sånn at større butikker gjerne hadde en egen kasse for de som skulle ha max. 3 varer, blir jo en slags køfriordning det? :o)

Gjest Tacomix
Skrevet

Før var det sånn at større butikker gjerne hadde en egen kasse for de som skulle ha max. 3 varer, blir jo en slags køfriordning det? :o)

Ja,

det

blir

det

en

måte:)

Tenker

ikke

langt;)

Vet

ikea

har

det

for

5

varer.

Det

skulle

jeg

ønske

alle

dagligvare

butikkene

hadde

om

dagen:o)

Skrevet

Ja, nå skjønner jeg det! :o) Har bestilt brikke på vegamot.no nå, den kommer vel i posten en av dagene. Kjekt å ha! Selv om det nok blir en stund før jeg tør kjøre bilen hjem...

Jeg synes du bare skal kaste deg uti det. Jo før, jo heller.

Lykke til! :-)

Skrevet

Jeg

kom

over

denne

tråden

din.

Jeg

vet

det

du

mener

at

denne

køfribrikken

skal

gjelde

mens

du

kjører

bil.

Men

tenk

å

hatt

en

slik

brikke

når

en

var

butikken.

Slippe

å

stå

i

de

køene.

Vet

det

sikkert

ikke

går,

men

det

hadde

vært

fint

å

hatt!

He-he-he..

Finnes det ikke noe sånt på obs da? Der kan man gå igjennom butikken med egen stekkodeleser og slå inn det man handler selv - trur eg.

:-)

Skrevet

Jeg synes du bare skal kaste deg uti det. Jo før, jo heller.

Lykke til! :-)

Jeg skal kjøre en del på landet før jeg drister meg til byen, det føles mindre skummelt. :o) Begynner å glede meg litt nå - og det er et stoooort fremskritt!

Det er en spesiell følelse å vite at man har sin egen bil gitt... :o)

Gjest Tacomix
Skrevet

He-he-he..

Finnes det ikke noe sånt på obs da? Der kan man gå igjennom butikken med egen stekkodeleser og slå inn det man handler selv - trur eg.

:-)

Jeg vet ikke om det finnes slik strekkodeleser på obs. Aner ikke;)

Det er noe jeg savner når jeg har så lite varer. Selv om jeg ikke har dårlig tid og slikt så skulle det absolutt ha vært det i hver dagligvare butikk. Lei å stå i kø:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...