Lillemus Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg må ha en køfribrikke i bilen, kan den bestilles på nettet? Hvor? Jeg finner det ikke jeg... 0 Siter
Mekri Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 www.vegamot.no Gratulerer med bil og lykke til med kjøringa :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 www.vegamot.no Gratulerer med bil og lykke til med kjøringa :-) Jeg er litt forvirret her nå, det er jo mange bomveiselskaper viser det seg. Og det ser ut som om de har litt forskjellige samband. Kan jeg altså ikke kjøre overalt med en brikke fra ett selskap? 0 Siter
calendula Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg er litt forvirret her nå, det er jo mange bomveiselskaper viser det seg. Og det ser ut som om de har litt forskjellige samband. Kan jeg altså ikke kjøre overalt med en brikke fra ett selskap? Jo, du kan kjøre overalt med en brikke, men du får bare rabatt på "din" strekning, dvs sambandet du har abonnement i. De andre sambandene blir faktureret til full pris, men du slipper å betale bompenger der og da. 0 Siter
Mekri Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg er litt forvirret her nå, det er jo mange bomveiselskaper viser det seg. Og det ser ut som om de har litt forskjellige samband. Kan jeg altså ikke kjøre overalt med en brikke fra ett selskap? Jeg ser du har fått et godt svar fra calendula, men jeg vil legge til en liten ting. Du kan ha avtale med flere bomveiselskaper. Da får du rabatt hos alle dem, selv om du har bare en brikke. Ble det forståelig nå? :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 Jeg ser du har fått et godt svar fra calendula, men jeg vil legge til en liten ting. Du kan ha avtale med flere bomveiselskaper. Da får du rabatt hos alle dem, selv om du har bare en brikke. Ble det forståelig nå? :-) Ja, nå skjønner jeg det! ) Har bestilt brikke på vegamot.no nå, den kommer vel i posten en av dagene. Kjekt å ha! Selv om det nok blir en stund før jeg tør kjøre bilen hjem... 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg kom over denne tråden din. Jeg vet det du mener at denne køfribrikken skal gjelde mens du kjører bil. Men tenk å hatt en slik brikke når en var på butikken. Slippe å stå i de køene. Vet det sikkert ikke går, men det hadde vært fint å hatt! 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 Jeg kom over denne tråden din. Jeg vet det du mener at denne køfribrikken skal gjelde mens du kjører bil. Men tenk å hatt en slik brikke når en var på butikken. Slippe å stå i de køene. Vet det sikkert ikke går, men det hadde vært fint å hatt! Før var det sånn at større butikker gjerne hadde en egen kasse for de som skulle ha max. 3 varer, blir jo en slags køfriordning det? ) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Før var det sånn at større butikker gjerne hadde en egen kasse for de som skulle ha max. 3 varer, blir jo en slags køfriordning det? ) Ja, det blir det på en måte:) Tenker ikke langt;) Vet ikea har det for 5 varer. Det skulle jeg ønske alle dagligvare butikkene hadde nå om dagen:o) 0 Siter
Mekri Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Ja, nå skjønner jeg det! ) Har bestilt brikke på vegamot.no nå, den kommer vel i posten en av dagene. Kjekt å ha! Selv om det nok blir en stund før jeg tør kjøre bilen hjem... Jeg synes du bare skal kaste deg uti det. Jo før, jo heller. Lykke til! :-) 0 Siter
tusseline Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg kom over denne tråden din. Jeg vet det du mener at denne køfribrikken skal gjelde mens du kjører bil. Men tenk å hatt en slik brikke når en var på butikken. Slippe å stå i de køene. Vet det sikkert ikke går, men det hadde vært fint å hatt! He-he-he.. Finnes det ikke noe sånt på obs da? Der kan man gå igjennom butikken med egen stekkodeleser og slå inn det man handler selv - trur eg. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 Jeg synes du bare skal kaste deg uti det. Jo før, jo heller. Lykke til! :-) Jeg skal kjøre en del på landet før jeg drister meg til byen, det føles mindre skummelt. ) Begynner å glede meg litt nå - og det er et stoooort fremskritt! Det er en spesiell følelse å vite at man har sin egen bil gitt... ) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 He-he-he.. Finnes det ikke noe sånt på obs da? Der kan man gå igjennom butikken med egen stekkodeleser og slå inn det man handler selv - trur eg. :-) Jeg vet ikke om det finnes slik strekkodeleser på obs. Aner ikke;) Det er noe jeg savner når jeg har så lite varer. Selv om jeg ikke har dårlig tid og slikt så skulle det absolutt ha vært det i hver dagligvare butikk. Lei å stå i kø) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.