Gå til innhold

Menssmerter og eggløsning

Anbefalte innlegg

Gjest kate-74-
Skrevet

Jeg skal ha mens on 14 dager men i går og i dag har jeg hatt menssmerter.Kan det være at jeg har eggløsning?.Har aldri tenkt over det før men nå når vi prøver å bli gravide tenker jeg ikke på noe annet enn eggløsning :-)

Skrevet

Sansynigvis eggløsningssmerter ja, ikke så helt uvanlig det. For min del var det veldig praktisk da det førte til at jeg visste akkurat når jeg hadde eggløsning og ble gravid på første forsøk begge gangene.

Lykke til! :o)

Gjest kate-74-
Skrevet

Sansynigvis eggløsningssmerter ja, ikke så helt uvanlig det. For min del var det veldig praktisk da det førte til at jeg visste akkurat når jeg hadde eggløsning og ble gravid på første forsøk begge gangene.

Lykke til! :o)

Vi har prøvd i 1 år men det har ikke klaffet ennå.Har en sønn på 5 år som gjerne vil bli storebror.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...