Gå til innhold

Noen ganger tar det litt tid - faktisk 17 år!!;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke helt oppdatert, da, med siste nytt fra mai 2000;-)

Nei, kanskje hele greia er lagt ned. Jeg jobbet med damen i 97 og 98 så det er noen år siden.

Skrevet

Vet du, jeg hadde heller ikke fått med meg det :)

Ja, ja vi får skjemmes i fellesskap.

Skrevet

Vet du, jeg hadde heller ikke fått med meg det :)

Ja, ja vi får skjemmes i fellesskap.

;-)

I det minste kan man nå anføre at ingen burde vel være i tvil om at vi to ikke er del av den innerste krets i det partiet! ;-)

Skrevet

Hehe, nei det tror jeg er et parti som har gått helt ut av moten. Men Ny Dag hadde avisredaksjon borti gata hos meg.

Virker denne linken da? http://www.sosialisme-nedenfra.no/sa/sa0009.html

Avisen het i hvert fall sosialistisk arbeideravis og den ene som skrev der var virkelig humoristisk.

Det var internasjonale sosialister som utga den avisa. Vet ikke det var noen andre i begynnelsen, men siden omtrnet 1990 het de i allefall Internasjonale Sosialister

Skrevet

;-)

I det minste kan man nå anføre at ingen burde vel være i tvil om at vi to ikke er del av den innerste krets i det partiet! ;-)

Det har du helt rett i :)

Skrevet

Det var internasjonale sosialister som utga den avisa. Vet ikke det var noen andre i begynnelsen, men siden omtrnet 1990 het de i allefall Internasjonale Sosialister

OK, takk for at du svarte. Nå lurte jeg fælt :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...