Gå til innhold

Nordmenn demonstrer ved den danske ambassaden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Patetisk. Selv om blomster er mindre farlig enn steiner og brannbomber. blir jeg flau over slikt. Utlendingene må le av tafattheten vår.

Gjest hohohoho
Skrevet

Patetisk. Selv om blomster er mindre farlig enn steiner og brannbomber. blir jeg flau over slikt. Utlendingene må le av tafattheten vår.

Tafattheten "vår"? Hehe, tror ikke akkurat utlendingene identifiserer blitzernes oppførsel med Norges befolkning.

Skrevet

Hva skal 'vi' gjøre da ? Spraye øynene deres så full av tåregass at de popper ut, for deretter knuse tenner,nese og kjever med køller så de rister i en blodpøl og drukner i sitt eget oppkast ?

Skrevet

Hva skal 'vi' gjøre da ? Spraye øynene deres så full av tåregass at de popper ut, for deretter knuse tenner,nese og kjever med køller så de rister i en blodpøl og drukner i sitt eget oppkast ?

Egentlig hadde det beste vært om de jævla blitzerne døde alle sammen. Men når de først finnes, kunne de kastet noe annet enn blomster.

Skrevet

Egentlig hadde det beste vært om de jævla blitzerne døde alle sammen. Men når de først finnes, kunne de kastet noe annet enn blomster.

En 17 år gammel gutt jeg er glad i som min egen sønn, er blitzer. Han er en flott fyr, med en svært vanskelig oppvekst. Fyll, vold, avvisning mm.

Jeg har blitt kjent med mange blitzungdommer gjennon han. Følsømme, kontaktsøkende ungdommer alle sammen. Men med mye aggresjon i seg, som de tar ut i den type aksjoner. De fleste har ikke fått noen hjelp av samfunnet når de har blitt utsatt for vold og andre opplevelser i oppveksten. De har vært sett på som slemme og vanskelige hele livet. Rart de må få ut aggresjon i blant? Det syns ikke jeg.

Ta vare på disse kjekke, unge,skadeskutte menneskene,i steden for å ønske død og fordervelse over dem.

Skrevet

En 17 år gammel gutt jeg er glad i som min egen sønn, er blitzer. Han er en flott fyr, med en svært vanskelig oppvekst. Fyll, vold, avvisning mm.

Jeg har blitt kjent med mange blitzungdommer gjennon han. Følsømme, kontaktsøkende ungdommer alle sammen. Men med mye aggresjon i seg, som de tar ut i den type aksjoner. De fleste har ikke fått noen hjelp av samfunnet når de har blitt utsatt for vold og andre opplevelser i oppveksten. De har vært sett på som slemme og vanskelige hele livet. Rart de må få ut aggresjon i blant? Det syns ikke jeg.

Ta vare på disse kjekke, unge,skadeskutte menneskene,i steden for å ønske død og fordervelse over dem.

Joda, samfunnet skaper de unge. Men se på disse blitzerne i København som tenner på biler til uskyldige folk og lager hærverk. Jeg klarer ikke synes synd på dem da. Hadde de oppført seg som folk hadde det vært noe annet...

Skrevet

Hva skulle de ha kastet, da ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...