Gå til innhold

Arkadia - Shagma - Spartakus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter spent på svar!!

Les mondes engloutis var min yndlingsserie på tv da jeg var liten :-)

Skrevet

Åhhh barndomsminner. Elsket den serien der :)

Skrevet

Å den serien var såå kjekk! Husker den godt. :-)

Skrevet

Såvidt jeg vet har den bare blitt gitt ut på DVD på fransk så langt, uten tekst.

Skrevet

Venter spent på svar!!

Les mondes engloutis var min yndlingsserie på tv da jeg var liten :-)

Jeg kan vel neppe kalles _liten_, var vel 18-20 år, men rådigget serien! :-) De eneste gangene det var verdt å se på barne-tv på den tiden;-)

Skrevet

Såvidt jeg vet har den bare blitt gitt ut på DVD på fransk så langt, uten tekst.

Synd...

Kanskje vi får sette i gang en e-poststorm mot NRK og be dem om å ta inn serien på nytt?! ;-)

Skrevet

Jeg kan vel neppe kalles _liten_, var vel 18-20 år, men rådigget serien! :-) De eneste gangene det var verdt å se på barne-tv på den tiden;-)

Hø, er du så gammal? Jeg var vel 7-8-9 tror jeg. :-)

Skrevet

Hø, er du så gammal? Jeg var vel 7-8-9 tror jeg. :-)

Så gammal, du liksom! ;-)

jeg er en dame i min beste alder! ;-)

Skrevet

Så gammal, du liksom! ;-)

jeg er en dame i min beste alder! ;-)

Men serriøst, husker du hvilke(t) år den gikk? Har lurt litt på hvor gammel jeg var. Har funnet åpningsvideoen på Limewire, kikker på den med jevne mellomrom :-)

Skrevet

OK, da var jeg 9 :-)

Og jeg 20! ;-)

Skrevet

Forøvrig morsomt med karakternavnet "Shag-Shag", kan du forstå hvorfor de endret dette i den engelske versjonen? ;-)

*knegg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...