keinstein Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 takk 109 mrd kelvin er svært mye. Såddeså. Det er faktisk veldig mye! 0 Siter
keinstein Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg kjenner ei som på nybegynner-italiensk skulle fortelle noen at i Norge hadde vi 6 måneders "inverno", men så sa hun "inferno" istedet...;-) vinter? 0 Siter
morsan Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 vinter? Jepp! De trodde hun vel var halvskrullete ettersom hun snakket om den det langvarige helvete i Norge;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Jepp! De trodde hun vel var halvskrullete ettersom hun snakket om den det langvarige helvete i Norge;-) Utallige historier med språk. Morsomst var hun lille og ganske runde negerdama som skulle fortelle vitsen svensken, dansken og nordmannen som skulle i grisehuset. Hun hadde ikke halvparten av norsken som skulle til. Ikke at vitsen er så morsom, men hele situasjonen hun skapte gjorde at vi lo oss nesten skakke. Ikke minst hun selv. Midt i måtte hun slå opp et ord i ordboka, men hun lo så hun ikke klarte å bla. Etter ca 10 min fikk hun fram poenget, men da måtte hun på do. Da hun kom tilbake begynte vi å le igjen og hun måtte gå igjen. Jeg trodde aldri det skulle ta slutt. Nok om det. Hvordan gikk det med zaloen? 0 Siter
org Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Hvis du vil overskumme hele kjøkkenet så værsågod. Jeg hadde ikke puttet noe annet enn middel beregnet på oppvaskmaskin i den. Min mor vasket en gang et plagg i vaskemaskina, plagget hadde en flekk som var innsmurt med zalo og modern glemte å skylle den først. Skumma godt! Jeg helte Zalo på en flekk i går jeg. Pia (nei, hun heter ikke det) klarte å klæsje sprittusj på den hvite genseren sin. Jeg vrengte den av henne, løp til Zaloflaska og dynket godt. Deretter rett i maskina (uten skylling), ei skjei med Vanish og litt vanlig Blenda sensitive. 40 grader, og flekkene var borte! Jeg trodde den genseren bare måtte kastes. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Anbefales absolutt! Kjøkkenet mitt har aldri vært så reint som etter at min kjære hadde dynka ei form med zalo og satt stasen inn i vaskemaskinen. Det var fasinerende å se alt skummet som fløt utover det 26kvm store kjøkkenet. Zalo er jammen effektive og morsomme greier! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.