Snorkfrøken Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg deler den med dere her siden jeg ikke har mobilnumrene deres. Ei blondine mistenker kjæresent for å være utro, og bestemmer seg for å kjøpe en pistol. Hun legger den i vesken sin og drar hjem til han på uventet besøk. Da hun lukker opp døren finner hun ganske riktig kjæresten i armene på en annen kvinne. Blondinen skriker og kjefter før hun tar fram pistolen og setter den mot sitt eget hode. -Nei kjære! skriker kjæresten, ikke gjør det!! -Hold kjeft! svarer blondinen, Du er nestemann! ) 0 Siter
Gjest blame Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Er det rart jeg er utålmodig etter at de blonde stripene skal vokse seg så langt ned at jeg kan klippe de bort? 0 Siter
Peachy Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Er det rart jeg er utålmodig etter at de blonde stripene skal vokse seg så langt ned at jeg kan klippe de bort? Awww! Fint å være blondine, da. *surmule* 0 Siter
Gjest blame Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Awww! Fint å være blondine, da. *surmule* *dra til seg foten og børste noen salatblader av den* 0 Siter
Peachy Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 *dra til seg foten og børste noen salatblader av den* Hehe, good. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Er det rart jeg er utålmodig etter at de blonde stripene skal vokse seg så langt ned at jeg kan klippe de bort? ) -og jeg helbleiker håret...:-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.