Gå til innhold

Snøscootertur med barnehagen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• puttelull

2

• cec5

2

• keinstein

2

• Lillemus

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest nei vet du hva !

Nei kjære vene, dette hadde jeg ikke hengt meg opp i !

Scooter er da morsomt, iallefall for barna !

Hos oss (i barnehagen) var det innimellom hundesledekjøring .... kjempemorsomt det da ! Men hvis jeg skulle dratt den lenger .... tenk hvis hundene bet barna, tenk hvis sleden kjørte over ett av barna .....

Nei våkn opp, det ER farlig å leve, det vet vi alle. Ikke heng deg opp i alt for mye, det er ikke sunt for barna dine.

Det synes jeg ikke gjør noe. Det er mye farligere når de drar på tur i bil med ungene.

Vi kan ikke pakke inn ungene i madrasser og hjelm hele livet, de må få bryne seg litt.

Det var ikke så mye skader på oss for 30 år siden, og vi ble da dratt med på det utroligste.

Annonse

Sånn som jeg kjenner de ansatte i vår barnehage hadde jeg følt meg helt trygg hadde de forslått noe slikt. Det er flotte voksne i vår barnehage, og jeg stoler 100% på dem.

Jeg vil tro at før de dro hadde de fått tillatelse fra foreldrene.

Jeg hadde latt ungene bli med. Hvis de ansatte hadde vurdert aktiviteten som utrygg, så hadde de ikke tatt med barnehagebarna på en slik tur.

Mine har vært med på hundekjøring i slede - kjempespennende! _ Selv om mor ikke liker slikt (jeg er kjempeskeptisk på fremmede hunder).

Annonse

Jeg synes jeg husker at vi måtte skrive under på en avtale om barnet fikk lov å kjøre med andre i bil til aktiviteter de skulle på. Så da tenker jeg at her burde de også gjort noe sånt. En tillatelse fra foreldrene til div aktiviteter altså.

Jeg har latt sønnen min ligge på gresset under jonglører som slenger rundt seg med kniver og brennende fakler. Det sier vel det meste om min grenseløse tillit til barnehagen.

http://semtex.sytes.net/semtex/?kwd=data/Kniver1.htm

(Det er ikke min sønn på bildet, men han har ligget på den måten som seksåring.)

Gjest littreddavmeg

Ungene mine har vært på flere skiturer med barnehagen, og der var det BAKKER! Tenk om de hadde FALT! De har også kjørt skuter- utrolig at de overlevde, og de har fisket på isen -tenk hvis noen av dem hadde falt ned i et av hullene, og de har vært i grotter -tenk om fjellet hadde klappet sammen!! For ikke å snakke om alle bilturene, de har tilogmed vært i DYREHAGE! Tør ikke tenke på det engang!!

Ungene mine har vært på flere skiturer med barnehagen, og der var det BAKKER! Tenk om de hadde FALT! De har også kjørt skuter- utrolig at de overlevde, og de har fisket på isen -tenk hvis noen av dem hadde falt ned i et av hullene, og de har vært i grotter -tenk om fjellet hadde klappet sammen!! For ikke å snakke om alle bilturene, de har tilogmed vært i DYREHAGE! Tør ikke tenke på det engang!!

*heheheheh*

Gjest også en mamma

Jeg hadde definitivt ikke likt det. Og hvis de hadde gjort det uten å spørre spesielt om tillatelse først så ville jeg laget bråk også.

Her har vi skrevet under på at barna får kjøre med buss, båt, taxi og tog, og at barnehagen har tillatelse til å fotografere barna. Jeg ville absolutt forventet at snøscooterkjøring ble tatt opp med oss på FORHÅND.

Jeg stoler nok ikke så mye på barnehagen, nei.

Ser ikke helt problemet. De kjørte sikkert ikke spesielt fort (antageligvis sneglefart) og hadde på seg hjelm. I motsatt fall er det selvfølgelig tankevekkende.

Jeg ville foretrukket at ungen min var uten hjelm. Hjelmene er tunge og kan faktisk gi nakkeskader på en liten kropp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...