Gå til innhold

Snøscootertur med barnehagen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• puttelull

2

• cec5

2

• keinstein

2

• Lillemus

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest abrahamsen

Jeg hadde definitivt ikke likt det. Og hvis de hadde gjort det uten å spørre spesielt om tillatelse først så ville jeg laget bråk også.

Her har vi skrevet under på at barna får kjøre med buss, båt, taxi og tog, og at barnehagen har tillatelse til å fotografere barna. Jeg ville absolutt forventet at snøscooterkjøring ble tatt opp med oss på FORHÅND.

Jeg stoler nok ikke så mye på barnehagen, nei.

Milde måne.....

Gjest abrahamsen

Ungene mine har vært på flere skiturer med barnehagen, og der var det BAKKER! Tenk om de hadde FALT! De har også kjørt skuter- utrolig at de overlevde, og de har fisket på isen -tenk hvis noen av dem hadde falt ned i et av hullene, og de har vært i grotter -tenk om fjellet hadde klappet sammen!! For ikke å snakke om alle bilturene, de har tilogmed vært i DYREHAGE! Tør ikke tenke på det engang!!

HIMMEL OG HAV; er du GAL menneske??!! Du må ikke utsette ungene dine for sånne farer!!! Jeg holder de i sengene 24/7. Men det er jo litt skummelt det også... Tenk om taket ramler ned, eller bokhylla? *springer ned og skrur ned den skumle bokhylla*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...