Gjest Hylla Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har nå vært borte fra sykepleieryrket i snart 9 år. Jeg begynte med lettere jobber fordi jeg følte meg nesten utbrent i yrket. Jeg har tidligere jobbet i 4 år som sykepleiere, mest på sykehjem. Nå har jeg vurdert å begynne igjen. Føler det er synd og bare kaste bort en utdannelse. Her er ikke så mye annet å velge mellom enn hjemmesykepleie og sykehjem. Men jeg føler meg nå usikker. Kikket i noen sykepleierbøker i går for å repetere litt kunnskap. Vet ikke hvor jeg skal begynne. Håper noen sykepleiere her eller studenter kan gi meg tips på hvor jeg skal begynne å lese. Har tre barn også så det er begrenset for hvor mye tid jeg har å lese. Takk for tips! 0 Siter
Gjest et forslag Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Hva med å jobbe 3. hver helg på sykehjem? Du kan kanskje få en sykepleier til å gi deg litt opplæring på noen praktiske ting? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.