Gå til innhold

Begynne igjen som sykepleier

Anbefalte innlegg

Gjest Hylla
Skrevet

Jeg har nå vært borte fra sykepleieryrket i snart 9 år. Jeg begynte med lettere jobber fordi jeg følte meg nesten utbrent i yrket. Jeg har tidligere jobbet i 4 år som sykepleiere, mest på sykehjem.

Nå har jeg vurdert å begynne igjen. Føler det er synd og bare kaste bort en utdannelse. Her er ikke så mye annet å velge mellom enn hjemmesykepleie og sykehjem.

Men jeg føler meg nå usikker. Kikket i noen sykepleierbøker i går for å repetere litt kunnskap. Vet ikke hvor jeg skal begynne.

Håper noen sykepleiere her eller studenter kan gi meg tips på hvor jeg skal begynne å lese. Har tre barn også så det er begrenset for hvor mye tid jeg har å lese. Takk for tips!

Gjest et forslag
Skrevet

Hva med å jobbe 3. hver helg på sykehjem? Du kan kanskje få en sykepleier til å gi deg litt opplæring på noen praktiske ting?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...