Brasilmamma.. Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Hei Prøver å få tak i treklosser med bokstaver på, men finner det ingen steder? Noen som vet? Har vært i kontakt med "Neutral" vaskemidler (de bruker det i reklamen sin), men har ikke fått svar. Har forsøkt, "Riktige leker", "Sunne leker" og mange andre leketøyadresser på nett uten hell. Er det avleggs kanskje...? 0 Siter
Gjest 1000suns Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Vi fikk en boks med sånne klosser for noen måneder siden. Det var oldeforeldrene som hadde kjøpt gaven, og jeg mener at de hadde kjøpt den på Lidl eller noe sånt. Men de klossene var ganske små. Det må da være noen som selger sånt? 0 Siter
sammfunnskritiker Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Vi fikk en boks med sånne klosser for noen måneder siden. Det var oldeforeldrene som hadde kjøpt gaven, og jeg mener at de hadde kjøpt den på Lidl eller noe sånt. Men de klossene var ganske små. Det må da være noen som selger sånt? Riktige leker/ furuset har hatt. Brio skal ha, (Læremidler), 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Poden hadde sånne da han var liten, en haug klosser med bokstaver på alle 6 sider + et brett som de passet på. Han brukte dem utrolig mye! Jeg kjøpte dem på en butikk i Trondheim, men husker selvfølgelig ikke hvor. Det kan ha vært på bokhandelen Ark Bruns, jeg kjøpte i alle fall noen puslespill med bokstaver og tall der husker jeg. 0 Siter
Bassisten Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 http://www.sprell.no/ har mykje fint, også treklossar med bokstavar. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Hvor bor du? I Stavanger ved torget ligger en bitteliten butikk som har treleker. 0 Siter
....AV Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 "Riktige leker" har mye mer i butikken enn i katalogen på nett. Ring og spør. 0 Siter
....AV Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Sprell har: http://www.sprell.no/productInfo.asp?site=&Nr=8&catID=27&whichPage=1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.