Gå til innhold

Treklosser med bokstaver

Anbefalte innlegg

Brasilmamma..

Hei

Prøver å få tak i treklosser med bokstaver på, men finner det ingen steder? Noen som vet?

Har vært i kontakt med "Neutral" vaskemidler (de bruker det i reklamen sin), men har ikke fått svar.

Har forsøkt, "Riktige leker", "Sunne leker" og mange andre leketøyadresser på nett uten hell.

Er det avleggs kanskje...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269844-treklosser-med-bokstaver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

sammfunnskritiker

Vi fikk en boks med sånne klosser for noen måneder siden. Det var oldeforeldrene som hadde kjøpt gaven, og jeg mener at de hadde kjøpt den på Lidl eller noe sånt. Men de klossene var ganske små. Det må da være noen som selger sånt?

Riktige leker/ furuset har hatt. Brio skal ha, (Læremidler),

Poden hadde sånne da han var liten, en haug klosser med bokstaver på alle 6 sider + et brett som de passet på. Han brukte dem utrolig mye! Jeg kjøpte dem på en butikk i Trondheim, men husker selvfølgelig ikke hvor. Det kan ha vært på bokhandelen Ark Bruns, jeg kjøpte i alle fall noen puslespill med bokstaver og tall der husker jeg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...