Gå til innhold

Kerastase

Anbefalte innlegg

Gjest Hårkrise
Skrevet

Selger Smart club Kerastase? Ca. hvor mye billigere er det for en shampoo på Smart club iforhold til frisørsalonger? Trenger virkelig en god shampoo nå! Har brukt butikkshampoo og håret mitt blir fett etter en dag!

Gjest tippsiii
Skrevet

Smartclub har iallfall solgt Redken før, men jeg vet ikke om Kerastase?

Uansett, er det ikke de store flaskene de selger billig? Hvis du skal teste ut en ny sjampo kan det være greit å kjøpe en liten slik at du får testet den ut først :)

Ellers har jeg dessverre ingen råd, jeg får også fort fett hår. Kjedelig!

Skrevet

Hva med www.lookfantastic.com?

Det er billigere enn i butikken.

Skrevet

Er litt usikker på om de selger Kerastase, men som det står under her har de masse Redken i 1 l flasker til 349.-. De er supergode. De har en god del andre merker også, men husker ikke hva i farta.

Anbefaler ikke lookfantastic.com lenger da varene går gjennom tollen. Det blir dyrere enn å kjøpe i Norge. Brant meg akkurat på det.

Skrevet

Er litt usikker på om de selger Kerastase, men som det står under her har de masse Redken i 1 l flasker til 349.-. De er supergode. De har en god del andre merker også, men husker ikke hva i farta.

Anbefaler ikke lookfantastic.com lenger da varene går gjennom tollen. Det blir dyrere enn å kjøpe i Norge. Brant meg akkurat på det.

Det er ikke noe problem å handle hos Lookfantastic så lenge tollgrensen på 200 kr. ikke overskrides. Jeg har gjort dette flere ganger etter "tollrazziaen" i fjor sommmer :-)

Og de har også Kerastase til ca. halv pris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...