Gå til innhold

iNNVILGET

Anbefalte innlegg

Gjest anita. B
Skrevet

JEG har fått innvilget yrkesrettet attføring og fikk brev der det stos at det var innvilget resten av brevet var et standard brev. Jeg har ikke fått noen annen informasjon på hva osm vil skje videre, noe som egentlig er litt dårlig synes jeg.

Neon som vet hva som vil skje freover og når eventuelt jeg vil bli innkalt til å lage en handlingsplan?

Når man får innvilget yrkesrettet har man da krav på penger fra den dagen man søkte eventuelt etterbetaling?

Håper noen svar.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Etter innvilginga hadde jeg et møte med saksbehandler der jeg selv fikk legge frem hva jeg kunne tenke meg å gjøre under attføringa. Ble sendt hjem for å lage en handlingsplan og den gikk gjennom uten diskusjon. Planen var detaljert og godt begrunnet med legeerklæring og full pakke.

Gjest anita. B
Skrevet

hei , var det du som tok kontakt eller Nav arbeid?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...