Gå til innhold

Vedr. Arkadia - Shagma - Spartakus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt seriøst. Skal vi sende inn masse mailer til NRK og be dem sende serien igjen? Den var jo kjempesøt, morsom og ikke minst spennende.

Jeg sender herved en mail og spør pent. Andre inviteres til å følge etter :)

Skrevet

LOL!! Jeg tenkte faktisk på dette i senga i morges, like etter at jeg våknet! :-)

Da summet intro-sangen rundt og rundt i hjernen min, og jeg tenkte på at jeg skulle legge ut en slik oppfordring som du gjør nå;-)

Kan du ikke legge inn mailadressen som du bruker, så vi andre kan kopiere det?

Skrevet

Det sto en artikkel om nettopp dette i dagbladet eller aftenposten for ikke så lenge siden. De får massevis av brev, og de har null planer om å sende det på nytt. Fordi det er voksne som ønsker det, ikke barn.

Skrevet

Det sto en artikkel om nettopp dette i dagbladet eller aftenposten for ikke så lenge siden. De får massevis av brev, og de har null planer om å sende det på nytt. Fordi det er voksne som ønsker det, ikke barn.

Typisk!!

Det sier seg jo selv at barn ikke kan ønske seg noe de ikke vet om!

Skrevet

Typisk!!

Det sier seg jo selv at barn ikke kan ønske seg noe de ikke vet om!

Nei, men folk ønsker det seg til barne-tv, så da blir det jo litt komplisert. Kanskje om det ønskes sendt på nrk2, på søndagskvelder, så kan de heller vurdere det mot et voksent publikum.

Skrevet

Nei, men folk ønsker det seg til barne-tv, så da blir det jo litt komplisert. Kanskje om det ønskes sendt på nrk2, på søndagskvelder, så kan de heller vurdere det mot et voksent publikum.

Ingen grunn til å tro at ikke også barn av i dag vil like denne serien. den er ikke sååå gammel og antikvert...;-)

Skrevet

Noe så dumt. Barna aner jo ikke at serien finnes, det er jo vi voksne som har sett den før som kjenner til den.

Og vi som kjenner den er i den alderen at vi har fått egne barn som vi unner å nyte serien også.

Dummeste unnskyldningen jeg har hørt!!!

mariaflyfly
Skrevet

Den serien husker jeg. Jeg syntes det var skikkelig lite fengende og bare kjedelig og døll. Husker broren min og jeg blei så skuffa når det var den dagen i uka hvor det dukka opp på skjermen en periode. Mulig jeg var for liten. ;)

Skrevet

Den serien husker jeg. Jeg syntes det var skikkelig lite fengende og bare kjedelig og døll. Husker broren min og jeg blei så skuffa når det var den dagen i uka hvor det dukka opp på skjermen en periode. Mulig jeg var for liten. ;)

Jeg vil tro man må være litt stor for å forstå.

Så at den gikk i Norge i 1986. Da var jeg 15-16 år, og elsket serien.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg vil tro man må være litt stor for å forstå.

Så at den gikk i Norge i 1986. Da var jeg 15-16 år, og elsket serien.

Jeg var 10 og broren min 6. Ikke rart vi hata det. ;)

Skrevet

Jeg var 10 og broren min 6. Ikke rart vi hata det. ;)

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...