Gå til innhold

Hvor mange land har du vært i?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg reagerer på følgende:

Carribean: Ikke et land

Bangladesh Asia: Heter bare Bangladesh

Sumatra: Ikke at land! Del av Indonesia.

Dahomey: WTF!?

Mahore: WTF?

Abu Dhabi: By.

Kreta: Øy i Hellas

Transylvania: Fjellområde i Romania.

Tydelig at amerikanere står bak her.

Fy fader, hva du vet! *imponert*

delphina1365380402

Det er en del: Norge, Sverige, Danmark, Finland, Polen, Tidl. Øst Tyskland, Tyskland, Nederland, Belgia, Luxembourg, Frankrike, Spania, Portugal, England, Skottland, Wales, Irland, Sveits, Italia, Vatikanstaten, Hellas, Kypros, Israel, Tunisia, Sør-Afrika, Thailand, Kina, Den Dominikanske Republikk I tillegg en del mellomlandinger med fly, men de regnes vel ikke.

Annonse

Gjest annlovinda

Har egentlig ikke vært i så veldig mange land, men har vært i flere av landene mange ganger da. Må se å utide horisonten litt ser jeg.

Sverige, Danmark, Italia, Spania, Hellas, England, Island, Usa, Tyskland. Var de jeg kom på nå. Tror det var det.

Hehe, liksom at du har.

Jeg har vært i USA, Brasil, Mexico, Spania, Hellas, Tyskland, Ungarn, Italia, Estland, Finland, England, Tunisia, Tyrkia, Oman, Thailand, Portugal, Sverige, Danmark, Bulgaria, Frankrike, Irland og til vinteren står Australia for tur.

Danmark, Sverige, England, Frankrike, Nederland, Belgia, Spania, Tyskland, Hellas, Krotia, Italia, Slovakia, Qatar, Kina, Thailand, Malaysia, Mexico og USA (Chicago, Orlando, Fort Laurderdale eller hva det heter og Dlphin, Alabama).

Tror jeg har huskett alle nå. 18 land til sammen. 19 til sommern.

• 2 uker senere...

Milde måne. Jeg har kun Sverige, Danmark, Finland, Tyskland, Belgia, Nederland, Frankrike og Jersey(Engelsk). Men klager ikke! :-)

Norge, Sverige, Danmark, Finland, Tyskland, Belgia, Hellas, Spania, Italia, England, Amerika, Japan og Sør-Korea.

Annonse

Gjest litchi

Skulle gjerne reiste MYE mer, men i alle fall:

Norge (på langs, på kryss og på tvers...), Sverige, Danmark, Tyskland, Belgia, Nederland, Frankrike, Spania, Portugal, Sveits, Italia, Hellas, England, USA, Kina og India.

Har vært i alle de europeiske landene flere ganger, men skulle gjerne reist, sett og opplevd mer, ja!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...