vintermor Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Jeg er på jakt etter en skitentøydunk til å ha i et hjørne. Vet jeg har sett det, men klarer ikke å komme på hvor det var. Satt og søkte på nettet i går kveld, men fikk ingen resultat. Noen som kan hjelpe meg med evt link, eller butikk? Takk! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har sett en slik du kan ha i hjørnet på jysk. Den er i hvit plast. Ikke så stor da. 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har sett en slik du kan ha i hjørnet på jysk. Den er i hvit plast. Ikke så stor da. De har jeg! Kjempegreie. Har tre likegodt, til hver "farge" Hvit, blå og rød 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 De har jeg! Kjempegreie. Har tre likegodt, til hver "farge" Hvit, blå og rød Ja, det er kjekt å ha flere av en skittentøyskurv. Så slipper du å sorter så utrolig mye! Selv har jeg en for håndkler/sengetøy og en for klær. Det synes jeg er en grei kombinasjon, 0 Siter
vintermor Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Jeg har sett en slik du kan ha i hjørnet på jysk. Den er i hvit plast. Ikke så stor da. Takk. Da får jeg sjekke der :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.