Gå til innhold

Hår - skal snart til legen

Anbefalte innlegg

Gjest Behold Gløden!
Skrevet

Hva om du bare stusser deg litt, det er jo en mellomting mellom å barbere deg glatt og en skog av hår....

Han kan vel fortsatt se at jeg har klippet da.

Da blir det litt sånn at jeg tenker at han tenker:

"Å jasså du, du har "stusset" **** håret ditt for meg du?"

..hmmr..

Flaut og skulle vise at man er flau over en sak som dette. At man tenker på det!! Følger meg?=]

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

8

• Åsemor

4

• Mista nikket

3

• santander

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Behold Gløden!
Skrevet

Tror du virkelig han bryr seg?

Tenk som meg når jeg skal til gynekologen. "Det så garantert verre ut da Magda på 79 lå her og skreva i går...".

Nei, ikke sånn kanskje, men det er liksom en av mine hemmligheter også. som han kommer til og få vite om.. Om jeg barberer meg så kommer jo kanskje det til og gi ham tanker om ting, jeg vet ikke........

Hva synes du om gutter som fjerner hår der f.eks..?

hidi, the scorpion
Skrevet

..hmmr..

Flaut og skulle vise at man er flau over en sak som dette. At man tenker på det!! Følger meg?=]

Nå ler jeg så tårene triller...Ingen vinn/vinn situasjon for deg her!

Gjest Behold Gløden!
Skrevet

Tenk som meg når jeg skal til gynekologen. "Det så garantert verre ut da Magda på 79 lå her og skreva i går...".

hehe, får 79 åringer lov og gå til gynekologen?? skrik.. :)

Gjest Behold Gløden!
Skrevet

Nå ler jeg så tårene triller...Ingen vinn/vinn situasjon for deg her!

Nei, det er GRUUUUUFULT ikke sant?!

lol =)

What to dooooooooooooooo......!!!!

Mista nikket
Skrevet

Men hvor mye hår er normalt da?? lol... flørter nesten med tanken om og fly ut på internet og se på romper resten av kvelden for og få dannet meg et bildet av hvor mye er normalt!

Det du har er normalt for deg:-)

Skrevet

Hvordan skal man klare å barbere seg i ræva?

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, det er GRUUUUUFULT ikke sant?!

lol =)

What to dooooooooooooooo......!!!!

Dere menn må i sannhet være et syn hos legen...

*tørker tårer*

Gjest Behold Gløden!
Skrevet

Hvordan skal man klare å barbere seg i ræva?

Barberhøvel.

Skrevet

Barberhøvel.

Det kan umulig gå bra, eller? Man ser jo ingenverdens ting.

Gjest Behold Gløden!
Skrevet

Det du har er normalt for deg:-)

Flott sagt :)

*tygge på det litt*

Mm, det hjalp faktisk litt :)

hmm.. vet ikke helt jeg nå.. men det viste jeg jo ikke på starten heller.. hmm... litt bedre er det blitt i allefall av og prate med dere om dette

Skrevet

Hvordan barberer du deg i ansiktet da, lett å se noe der? Eller kanskje du bruker SPEIL?

Skrevet

Imponert over at dette innlegget blir tatt seriøst... må være fordi du skriver med store bokstaver at det er seriøst det da. ;)

Gjest Behold Gløden!
Skrevet

Nja, kanskje litt uvant, men det går greit. Bruker speil da får og få bort "alt".

Skrevet

Hvordan barberer du deg i ansiktet da, lett å se noe der? Eller kanskje du bruker SPEIL?

Speil, ja. Men kan ikke bruke speil i ræva! Sitte på vasken da?

Nei, jeg mener rompebarbering på menn vitner om alt annet enn maskulinitet. Enig?

Skrevet

Nei, jeg mener rompebarbering på menn vitner om alt annet enn maskulinitet. Enig?

Hva har vasken å gjøre med saken?

Skrevet

..hmmr..

Hvorfor bryr du deg så mye om hva han tenker om deg? Han kommer garantert ikke til å bry seg uansett hvor mye hår du har. En lege har masse pasienter hver dag, dette er ren rutine for ham. Han husker deg sikkert ikke engang hvis du noengang skal tilbake. På meg høres det ut som du er litt småforelsket i denne legen? Stemmer det?

Gjest Behold Gløden!
Skrevet

Imponert over at dette innlegget blir tatt seriøst... må være fordi du skriver med store bokstaver at det er seriøst det da. ;)

Måtte slenge med seriøst i ett desperat forsøk på og ikke bli utropt som katta. Noe jeg ikke er.

Lenge siden jeg har spurt om noe såpass "flaut" og merkelig her inne nå også.. så tenkte litt på det, hva om alle bare sier "mjau" :(

Men glad for at det gikk ann og prate litt om dette :)

Må bare ikke glemme oppdatere "Signatur:" linja nå, lol :)

Gjest Behold Gløden!
Skrevet

Hva har vasken å gjøre med saken?

hehe, Hun har vel et mini-bad og tenkte ikke over at speil kommer i mange varianter ;p

Gjest Filifjompen
Skrevet

Hva med et håndspeil da? Går fint det. hehe... Alt er en treningssak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...