Gå til innhold

Hår - skal snart til legen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Speil, ja. Men kan ikke bruke speil i ræva! Sitte på vasken da?

Nei, jeg mener rompebarbering på menn vitner om alt annet enn maskulinitet. Enig?

"Speil, ja. Men kan ikke bruke speil i ræva!"

Slik kan kun en mann tale, som har fullt innsyn til sine edlere deler bare ved å stå foran et veggfast speil;-)

Jenter derimot må bruke håndspeil for å se hvordan de ser ut forneden, og jeg vil tro at alle jenter/damer over en viss alder har gjort det minst én gang!

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

8

• Åsemor

4

• Mista nikket

3

• santander

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Behold Gløden!
Skrevet

Hvorfor bryr du deg så mye om hva han tenker om deg? Han kommer garantert ikke til å bry seg uansett hvor mye hår du har. En lege har masse pasienter hver dag, dette er ren rutine for ham. Han husker deg sikkert ikke engang hvis du noengang skal tilbake. På meg høres det ut som du er litt småforelsket i denne legen? Stemmer det?

erkännar inget ! ;)

Skrevet

Speil, ja. Men kan ikke bruke speil i ræva! Sitte på vasken da?

Nei, jeg mener rompebarbering på menn vitner om alt annet enn maskulinitet. Enig?

Man sitter på huk over et speil i dusjen - eller man tar det på gammel vane ;)

Skrevet

Nei, ikke sånn kanskje, men det er liksom en av mine hemmligheter også. som han kommer til og få vite om.. Om jeg barberer meg så kommer jo kanskje det til og gi ham tanker om ting, jeg vet ikke........

Hva synes du om gutter som fjerner hår der f.eks..?

Det er helt normalt -fler og fler gjør det. Legene har sett alt - de leer ikke et øyelokk engang.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg ville absolutt blitt mer bekymret dersom det viste seg at legen min faktisk hadde preferanser på det området.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...