keinstein Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Han visste ikke at det var vannseng, hun lå der, han lot seg falle bakover og ned på senga. Hva skjer? 0 Siter
GoodTimes Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Hun skvatt opp og ut på gulvet. Eller er dette en gåte? 0 Siter
keinstein Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Hun skvatt opp og ut på gulvet. Eller er dette en gåte? 1 poeng til deg. Og et brukket håndledd på henne. Jeg traff henne i butikken i går med gips. Jeg trodde sånt bare skjedde i tegneserier. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 1 poeng til deg. Og et brukket håndledd på henne. Jeg traff henne i butikken i går med gips. Jeg trodde sånt bare skjedde i tegneserier. Jeg har aldri hatt vannseng sjøl, men en gang var jeg på nachspiel hos noen jeg ikke hadde vært hos før, og skulle ringe etter taxi. Telefonen sto på vertens soverom (før alle hadde mobil) og jeg gikk inn i det mørke rommet, satte meg ned med et slitent DUNK og skvatt ut igjen og over halve rommet og slo skrubbsår på knærne. That's how I know. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har aldri hatt vannseng sjøl, men en gang var jeg på nachspiel hos noen jeg ikke hadde vært hos før, og skulle ringe etter taxi. Telefonen sto på vertens soverom (før alle hadde mobil) og jeg gikk inn i det mørke rommet, satte meg ned med et slitent DUNK og skvatt ut igjen og over halve rommet og slo skrubbsår på knærne. That's how I know. Ler! Vannseng er skumle greier! 0 Siter
morsan Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Visste ikke at det fortsatt fantes folk med vannseng! ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Visste ikke at det fortsatt fantes folk med vannseng! ;-) Det er kanskje det rareste. Noen med vond rygg har nytte av det. 0 Siter
guffelure Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 1 poeng til deg. Og et brukket håndledd på henne. Jeg traff henne i butikken i går med gips. Jeg trodde sånt bare skjedde i tegneserier. Nuvel, er ikke baaare negativt med vannseng ... f.eks når en skal kose litt, så holder det med et jukk og resten går av seg selv (forutsatt at den er udempet) ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Uff - minner meg om en av bøkene til Jo Nesbø - der morderen hadde gjemt liket inni vannsenga... *grøss* 0 Siter
org Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 1 poeng til deg. Og et brukket håndledd på henne. Jeg traff henne i butikken i går med gips. Jeg trodde sånt bare skjedde i tegneserier. Er det mulig? *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.