Gå til innhold

De skulle legge seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han visste ikke at det var vannseng, hun lå der, han lot seg falle bakover og ned på senga. Hva skjer?

Skrevet

Hun skvatt opp og ut på gulvet.

Eller er dette en gåte?

Skrevet

Hun skvatt opp og ut på gulvet.

Eller er dette en gåte?

1 poeng til deg. Og et brukket håndledd på henne. Jeg traff henne i butikken i går med gips. Jeg trodde sånt bare skjedde i tegneserier.

Skrevet

1 poeng til deg. Og et brukket håndledd på henne. Jeg traff henne i butikken i går med gips. Jeg trodde sånt bare skjedde i tegneserier.

Jeg har aldri hatt vannseng sjøl, men en gang var jeg på nachspiel hos noen jeg ikke hadde vært hos før, og skulle ringe etter taxi. Telefonen sto på vertens soverom (før alle hadde mobil) og jeg gikk inn i det mørke rommet, satte meg ned med et slitent DUNK og skvatt ut igjen og over halve rommet og slo skrubbsår på knærne.

That's how I know.

:)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har aldri hatt vannseng sjøl, men en gang var jeg på nachspiel hos noen jeg ikke hadde vært hos før, og skulle ringe etter taxi. Telefonen sto på vertens soverom (før alle hadde mobil) og jeg gikk inn i det mørke rommet, satte meg ned med et slitent DUNK og skvatt ut igjen og over halve rommet og slo skrubbsår på knærne.

That's how I know.

:)

Ler!

Vannseng er skumle greier!

Skrevet

Visste ikke at det fortsatt fantes folk med vannseng! ;-)

Skrevet

Visste ikke at det fortsatt fantes folk med vannseng! ;-)

Det er kanskje det rareste. Noen med vond rygg har nytte av det.

Skrevet

Nuvel, er ikke baaare negativt med vannseng ... f.eks når en skal kose litt, så holder det med et jukk og resten går av seg selv (forutsatt at den er udempet) ;-)

Gjest prust
Skrevet

Uff - minner meg om en av bøkene til Jo Nesbø - der morderen hadde gjemt liket inni vannsenga...

*grøss*

Skrevet

Er det mulig? *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...