Gå til innhold

Faen meg underholdende kamp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det var den dagen naboen hoppa rundt i stua så det dundra i hele bygningen. Så sto jeg på kjøkkenet og helte opp kaffe mens katten fikk mat.

Du går glipp av noe stort her i livet hvis du ikke er fotballinteressert. Fotball-VM er noe av det største som skjer i et menneskeliv (etter barn og giftemål), og jeg gleder meg til hver Champions League-kveld. Gåsehuden som sprer seg nedover ryggen når jeg går på stadion og hører den elektriske stemninga.

Skrevet

Det måtte jo begynne med noen og Liverpool holdt min bror med, så det kom ikke på tale...

Er klubbmedlem og den heldig eier av M.Uniteds gamle skjorter, og følger med på alle kampene. Liker det jeg ser!

Og hva synes du om Ronaldo? Kvalm diver, hva?

Gjest Nassa
Skrevet

Er du fotballfanatiker?

Ække du i Warsawa da, gutten?

Skrevet

Ække du i Warsawa da, gutten?

Er nok ikke det, nei.

hidi, the scorpion
Skrevet

Og hva synes du om Ronaldo? Kvalm diver, hva?

Han har noen bein som er raskere enn øyet, men noen ganger spiller han mer for publikum enn for laget... Men vil ikke bytte han bort!

Skrevet

Du går glipp av noe stort her i livet hvis du ikke er fotballinteressert. Fotball-VM er noe av det største som skjer i et menneskeliv (etter barn og giftemål), og jeg gleder meg til hver Champions League-kveld. Gåsehuden som sprer seg nedover ryggen når jeg går på stadion og hører den elektriske stemninga.

Jada, brød og sirkus.

Jeg har vært på baseballkamper, fotball og basketkamper i USA.

Skrevet

Enig.

Holder du med Spurs?

Å javisst. Er godt oppdratt. Heldigvis fant jeg meg en mann som mener det samme.

Bare dumt guttungen har funnet ut at Liverpool er det store laget, men det viktigste er vel at han faktisk digger fotball.

Skrevet

Å javisst. Er godt oppdratt. Heldigvis fant jeg meg en mann som mener det samme.

Bare dumt guttungen har funnet ut at Liverpool er det store laget, men det viktigste er vel at han faktisk digger fotball.

Så dere er holder med Spurs begge to?

Dere må være elendige oppdragere når dere ikke har klart å få sønnen til å bli yid da! Burde gitt han Spurs-drakt i dåpen.

Skrevet

Så dere er holder med Spurs begge to?

Dere må være elendige oppdragere når dere ikke har klart å få sønnen til å bli yid da! Burde gitt han Spurs-drakt i dåpen.

Han er ikke døpt ;), men fikk faktisk Spursdrakt i babystørrelse. Farmor og farfar er ManU og ManCity, så hvor han har Liverpool fra må gudene vite

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...