keinstein Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Her kan du se hvor fett det kan være http://youtube.com/watch?v=H6tGq8PKQe4 Sikkert, men her er det noe galt, jeg får ikke spilt flash. 0 Siter
santander Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Hvis det var den dagen naboen hoppa rundt i stua så det dundra i hele bygningen. Så sto jeg på kjøkkenet og helte opp kaffe mens katten fikk mat. Du går glipp av noe stort her i livet hvis du ikke er fotballinteressert. Fotball-VM er noe av det største som skjer i et menneskeliv (etter barn og giftemål), og jeg gleder meg til hver Champions League-kveld. Gåsehuden som sprer seg nedover ryggen når jeg går på stadion og hører den elektriske stemninga. 0 Siter
santander Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Det måtte jo begynne med noen og Liverpool holdt min bror med, så det kom ikke på tale... Er klubbmedlem og den heldig eier av M.Uniteds gamle skjorter, og følger med på alle kampene. Liker det jeg ser! Og hva synes du om Ronaldo? Kvalm diver, hva? 0 Siter
Gjest Nassa Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Er du fotballfanatiker? Ække du i Warsawa da, gutten? 0 Siter
santander Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Ække du i Warsawa da, gutten? Er nok ikke det, nei. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Og hva synes du om Ronaldo? Kvalm diver, hva? Han har noen bein som er raskere enn øyet, men noen ganger spiller han mer for publikum enn for laget... Men vil ikke bytte han bort! 0 Siter
keinstein Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Du går glipp av noe stort her i livet hvis du ikke er fotballinteressert. Fotball-VM er noe av det største som skjer i et menneskeliv (etter barn og giftemål), og jeg gleder meg til hver Champions League-kveld. Gåsehuden som sprer seg nedover ryggen når jeg går på stadion og hører den elektriske stemninga. Jada, brød og sirkus. Jeg har vært på baseballkamper, fotball og basketkamper i USA. 0 Siter
Lula Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Enig. Holder du med Spurs? Å javisst. Er godt oppdratt. Heldigvis fant jeg meg en mann som mener det samme. Bare dumt guttungen har funnet ut at Liverpool er det store laget, men det viktigste er vel at han faktisk digger fotball. 0 Siter
santander Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Å javisst. Er godt oppdratt. Heldigvis fant jeg meg en mann som mener det samme. Bare dumt guttungen har funnet ut at Liverpool er det store laget, men det viktigste er vel at han faktisk digger fotball. Så dere er holder med Spurs begge to? Dere må være elendige oppdragere når dere ikke har klart å få sønnen til å bli yid da! Burde gitt han Spurs-drakt i dåpen. 0 Siter
Lula Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Så dere er holder med Spurs begge to? Dere må være elendige oppdragere når dere ikke har klart å få sønnen til å bli yid da! Burde gitt han Spurs-drakt i dåpen. Han er ikke døpt , men fikk faktisk Spursdrakt i babystørrelse. Farmor og farfar er ManU og ManCity, så hvor han har Liverpool fra må gudene vite 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.