Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha ha!!

Bra du tar det med godt humør! ;-) Det gjorde _ikke_ min mor da følgende utspant seg en gang for mer enn tredve år siden*S*:

Moren min kjeftet på søsteren min og meg for roting på rommet, og sa at vi var noen "or'ntlige grisunger", hvorpå vi repliserte med uskyldsblått blikk at dersom vi var grisunger, så måtte hun være ei purke, da! ;-)

Vår logiske sans ble ikke verdsatt....;-)

:-)

Faren min pleide å si "sånt går i arv, har jeg hørt" i en _irriterende_ rolig tone, når vi påsto at han og / eller moren vår var slik eller sånn...

Faren min pleide å si "sånt går i arv, har jeg hørt" i en _irriterende_ rolig tone, når vi påsto at han og / eller moren vår var slik eller sånn...

*hi hi* Akkurat den har jeg ikke hørt, men jeg kan få høre kommentarer om at jeg også var slik&sånn hvis jeg kommenterer noe vedrørende barnet mitt! ;-)

oppptimisten

Å herregud!! Nå fikk jeg flashback!! Noe så irriterende. Den der fikk jeg høre noen ganger også.Jeg skal aldri si sånne ting...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...