Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefaler alle å lese artiklene på vigrid.net. STOOOR underholdning.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er helt sant.

Det som skrives er så dumt at man skulle tro saiten var laget av noen som parodiserer nynazister.

Vannvittig nok er tekstene skrevet på ramme alvor.

Du bør spesielt ta for deg seksjonen for filmanmeldelser. Dette er utrolig bra humor (uten å være humor), og disse folka ser faen meg jøder i alt fra fisken Nemo til de mektige trærne i Twin Peaks.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg blir rett og slett kvalm...

Gjest togli
Skrevet

Jeg blir rett og slett kvalm...

Skjønner godt at du kjenner kvalmefornemmelser, men sidene er utrolig vittige også. Man får litt bakoversveis og lurer på om vigridfolka har gått av hengslene ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Skjønner godt at du kjenner kvalmefornemmelser, men sidene er utrolig vittige også. Man får litt bakoversveis og lurer på om vigridfolka har gått av hengslene ;-)

Gått av hengslene? De har jo gått fra forstanden for lenge siden, dvs det lille de hadde i utgangspunktet...he, he

Gjest togli
Skrevet

Gått av hengslene? De har jo gått fra forstanden for lenge siden, dvs det lille de hadde i utgangspunktet...he, he

Enig i det, ja!

Skrevet

Jeg har ikke lest der nå, men vet hva som står der og hva de alltid kakler om. Det er en slags absurd hat-religion. Eller klovner om du vil. Mange av ideene er kommet fra Stalins regime og hode. Josef var den tidas verste rasist, og drepte millioner pga deres etnisitet.

Stalin hatet jøder og turde ikke kontakte leger. Han trodde alle leger var jødiske giftmordere.

Venstresida her i landet var også med på jødehysteriet før 2. VK. Hanna Kvanmo satt i fengsel etter krigen for sine nazi-sympatier. Sosialistene er svært nær nasjonalsosialistene politisk, så de er mer "venstreekstremister" enn "høyreekstremister". Hitlers regime ble litt upopulær, det samme ble jødehatet, så SV har ligget lavt med det etter krigen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...