Gå til innhold

Hensynsløse røykere.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

10

• Lillemus

4

• pekkaline

4

• oppptimisten

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest lurt å være anonym akkurat nå

Jeg hørte av en flyvertinne som søstra mi kjenner at det en gang, før det ble røykeforbud i fly, at det på en flight fra Stavanger til Oslo var en del astmatiske barn. Disse skulle på ett eller annet spesielt, derfor reiste så mange sammen. Man anmodet derfor de andre passasjerene om å la være å røyke på denne flighten av hensyn til de syke barna.

Hvorpå en voksen mann protesterte:"Skal noen barn få terrorisere voksne på denne måten!?" Jadda. Han er forhåpentligvis ikke representativ for røykere altså, men hallo!? Hvor lang tid tar det å fly fra Stavanger til Oslo? En halvtime?

'Terrorisere' også, ja.

Det minner meg veldig om svigermora mi, som blir sur når jeg lukker altandøra når hun står utafor og røyker...

Jeg gleder meg til den dagen tobakk/sigaretter blir forbudt å selge her i landet jeg :-)

Den dagen blir nok lenge til. Det hadde blitt krig hvis det ble innført nå, og tenk på all smuglingen.

Nei, et forbud er ikke veien å gå enda.

Mener du også at alkohol bør forbys? I tilfelle hvorfor?

Annonse

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...