Gå til innhold

Kabelovergang - gammel til ny Nokia.

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Trenger en slik overgang som gjør at jeg kan bruke "gammelt" utstyr til en nyere Nokia mobiltelefon.

Vet noen om det er å få tak i på Clas Ohlsson, Biltema eller lign. butikker eller må jeg innom en ordentlig mobilbutikk?

Hva er prisen på noe sånt?

Er dette noe de fleste har på lager eller må dette bestilles.

Flott om noen vet. Jeg finner nemmelig ingen slike overganger på Clas Ohlsson og Elkjøp sine nettsider eller i Biltemakatalogen.

Skrevet

Vet de har den på Expert (måtte ikke bestilles), så jeg regner med de har den på andre tilsvarende butikker også!

Husker ikke nøyaktig prisen, men tror det var rett under 100 kr.

Gjest Pontiac
Skrevet

Vet de har den på Expert (måtte ikke bestilles), så jeg regner med de har den på andre tilsvarende butikker også!

Husker ikke nøyaktig prisen, men tror det var rett under 100 kr.

Så kjekkt, takk for info.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...