Lillemus Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Jeg bakte en bladkrans (hvetekrans med kanelfyll) for to uker siden og puttet den i fryseren og når jeg tok den opp nå viste det seg at den ikke var gjennomstekt, men er rå inni. Kan jeg tine den og hive den i ovnen igjen? Vil den rå deigen da stekes eller er det bare å kaste den? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Du kan forsøke, bare husk å legge noe over bladkransen, så den ikke blir svart på toppen! 0 Siter
keinstein Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Halvstekt. Det får du kjøpt i butikken også, så det burde bli finfint. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Halvstekt. Det får du kjøpt i butikken også, så det burde bli finfint. *Hehe* Du sier noe der, jeg får ta opp en ny bit en kveld og prøve. ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Da må den være gjennomtint/tint i micro går kanskje bra? Legg bakepapir over bladkransen når du steker den opp igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.