Gå til innhold

Salgssjefs lønn

Anbefalte innlegg

Gjest Celikia
Skrevet

Hvor mye ca tjener en salgssjef? Hva er ca gjennomsnitt salgssjefs lønn? Noen som vet?

Fortsetter under...

Gjest tenker jeg
Skrevet

Utenfor mitt felt, men tenker at det må da avhenge mye av hvilket firma en er salgssjef i.

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg kjenner flere salgssjefer, og vet hva de har i lønn sådan cirka og det varierer etter oppgavene.

En kan jo være salgssjef for en liten butikk med to ansatte eller være salgssjef for et stort firma med mange tusen ansatte.

Lønnen er avhengig av omfanget av jobben, hvor stort ansvarsområde salgssjefen har og hvor mye firmaet, vedkommende er ansatt i er villig til å betale i lønn.

Hilsen

Gjest Celikia
Skrevet

La si firmaet jobber med salg av små duppedingser og har et omsetningsnivå på ca.180.mill i året og har 40 ansatte. Hva tror dere da garantilønnen vil være for salgssjefen som vil ha personalansvar for 15 stk.selgere?

Gjest Celikia
Skrevet

Jeg skal på intervju neste torsdag og vil garantert få spørsmål om hva jeg forventer i lønn? Hva bør jeg kreve f.eks.?

Skrevet

La si firmaet jobber med salg av små duppedingser og har et omsetningsnivå på ca.180.mill i året og har 40 ansatte. Hva tror dere da garantilønnen vil være for salgssjefen som vil ha personalansvar for 15 stk.selgere?

Syns du skal kreve 600.000,-.

Annonse

Gjest Sinbad seafarer
Skrevet

Som salgssjef så skal du som sjef for 15 selgere, kreve nkr 850000 + provisjon og bonus, fri bil og tlf. Det er det minste du kan kreve.

Jeg er sjef for 23 selgere, og jeg har da en grunnlønn på en mill pluss provisjon og bonus, fri bil og tlf++++

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...