Gjest Nassi-Kahn Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Er rundt på div. blogger når jeg kjeder meg, men veit ikke noe om hvordan de opereres osv. I dag er et nokså kjent bloggsted borte. Hvitt. Ikke noe. På alle andre bloggers pekere-sted er også dette stedet totalt vekk. Er dte bare en feil eller har noe katastrofalt skjedd bloggeren eller bloggen? 0 Siter
Gjest uuhhmmm Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Oiiiii!!! "På alle andre bloggers pekere-sted er også dette stedet totalt vekk." Det skjer ikke dersom han har slettet bloggen selv. Men bare dersom andre med veldig vid adgang har gjort det. Og der vil si eieren av serveren eller hackere. Var det bloggen til herr Kahn? Hva var temaet i bloggen? 0 Siter
Gjest Nassi-K. Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Oiiiii!!! "På alle andre bloggers pekere-sted er også dette stedet totalt vekk." Det skjer ikke dersom han har slettet bloggen selv. Men bare dersom andre med veldig vid adgang har gjort det. Og der vil si eieren av serveren eller hackere. Var det bloggen til herr Kahn? Hva var temaet i bloggen? Det var Hjorthen. 0 Siter
Gjest uuhhmmm Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Det var Hjorthen. Feiltasting? http://hjorthen.wordpress.com/om-hjorthen-og-hans-blogg/ Interessann overskrift: "Hjorthen uttaler seg om ting han ikke har greie på". Passet godt synes jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.