Gå til innhold

Hva er gjennomsnittlig aldersforskjell mellom søsken i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prust

Vi var veldig gira på å få nummer to ganske raskt etter førstemann - og hun kom da han var 2 år og 2 mnd.

Det var slitsomt...

Nummer tre kom da nr to var 2 år og 9 mnd, og eldstemann var nesten 5.

Det gikk bedre. Var aldri noe problem med eldst og yngst - men hun i midten har vi brynt oss litt på.

Nå tenker vi litt på nummer fire - og blir det en til, så blir det ca 4 år mellom de to siste. Tror det blir knallbra!

Hva andre tenker og mener om dette, vet jeg ikke. MEn hos oss er det ca. 2,5 år mellom alle 3, og det har gått knirkefritt!;-)

Nå er minsten 2 år og 6 mnd, og jeg er _helt_ ferdig med småbarn/baby-perioden! Definitivt!

Aner ikke noe om statistikk på dette, men jeg var klar som et egg for barn2 lenge før poden var året. :o) Av en eller annen merkelig grunn - for det var kjempedeilig å begynne på jobb igjen etter 13 mnd hjemme!

Da han var 14 mnd var jeg med barn igjen og det mangler ca. 5 uker på at det er to år mellom dem.

Gjest Elextra

Har aldri sett noen statistikk, men skulle jeg anslå ville jeg gjettet gjennomsnittet var drøye 3 år.

Mange satser på to år (som vi), mange har litt større mellomrom (opptil 5-10), ergo blir snittet gjerne drøye tre. Tipper jeg.

Har selv som knappe to år, og er veldig fornøyd med det.

Annonse

Vet ikke... Jeg vet bare at jeg selv ikke var klar for nestemann før minsten runda to år. Da blir alt så mye enklere og man får tid og overskudd til å tenke på babytid igjen ;-)

Vet ikke om det finnes noe stattestikk på dette. Det er 6 år mellom våre to, vi var rett og slett ikke klar før. Kunne tenkt meg nr. 3 men slet veldig med svangerskapene så jeg tror ikke det blir aktuellt.

Vet ikke om det finnes noe stattestikk på dette. Det er 6 år mellom våre to, vi var rett og slett ikke klar før. Kunne tenkt meg nr. 3 men slet veldig med svangerskapene så jeg tror ikke det blir aktuellt.

Statistikk finnes det så klart. Tipper 6 år er litt over gjennomsnittet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...