Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Angelica :o)
Skrevet

Nå har jeg hostet en uke og i natt og idag har jeg fått så vondt i siden når jeg hoster.

Noen som peiler på hvorfor? Er det bare noen ukjente muskler som har fått kjørt seg eller? :)

Skrevet

Kanskje du har hostet på deg brist i ribbenet.

Skrevet

Kanskje du har hostet på deg brist i ribbenet.

Går det an? Dæven.

Ja,det hadde ikke forundret meg. Jeg hadde lett vunnet VM i hosting, for å si det sånn ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173647439' post='3567793]

Går det an? Dæven.

Ja,det hadde ikke forundret meg. Jeg hadde lett vunnet VM i hosting, for å si det sånn ;)

Det går an. Jeg har gjort det. Ikke særlig behagelig, nei.

Skrevet

Det går an. Jeg har gjort det. Ikke særlig behagelig, nei.

Hmm

Men når jeg kjenner etter så føles det litt ut som det er nedenfor ribbebeina. Rett ved hofta på en måte.

*Dårlig på å forklare*

Skrevet

Da jeg var høygravid sist fikk jeg influensa med hoste. Jeg fikk slike voldsomme smerter i siden at jeg et par dager trengte hjelp til å komme ut av senga. Legen mente noen muskler var forstrekt. Det tok 2-3 uker før jeg var helt bra igjen. Heldigvis i god tid før fødselen!

Skrevet

Da jeg var høygravid sist fikk jeg influensa med hoste. Jeg fikk slike voldsomme smerter i siden at jeg et par dager trengte hjelp til å komme ut av senga. Legen mente noen muskler var forstrekt. Det tok 2-3 uker før jeg var helt bra igjen. Heldigvis i god tid før fødselen!

Åh stakkars deg :/

Forstrekt muskel kan høres ut som en bra teori. For jeg tror ikke det er ribbebeina. Det blir litt mer under de. =)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173648373' post='3567816]

Åh stakkars deg :/

Forstrekt muskel kan høres ut som en bra teori. For jeg tror ikke det er ribbebeina. Det blir litt mer under de. =)

Det var litt under ribbena hos meg også. Får satse på at du blir bra igjen snart :)

Skrevet

Det var litt under ribbena hos meg også. Får satse på at du blir bra igjen snart :)

Håper det! :)

For nå er jeg syyykt lei av å være syk. Har jo gått sånn siden januar.

Men det er vel straffen for å jobbe i barnehage ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173648739' post='3567827]

Håper det! :)

For nå er jeg syyykt lei av å være syk. Har jo gått sånn siden januar.

Men det er vel straffen for å jobbe i barnehage ;)

Er det sånn at barnehageansatte er oftere syk enn andre? Jeg ser jo i vår barnehage at det er utrolig mye fravær blant de ansatte. Jeg har ikke problemer med å forstå hvorfor da ;) Ble bare å fundere over det først nå.

Skrevet

Er det sånn at barnehageansatte er oftere syk enn andre? Jeg ser jo i vår barnehage at det er utrolig mye fravær blant de ansatte. Jeg har ikke problemer med å forstå hvorfor da ;) Ble bare å fundere over det først nå.

Ja. Det tar litt tid å bli herdet. Men jeg er mye mindre syk nå enn hva jeg var da jeg begynte å jobbe i barnehage. Har ei som har jobbet i 17 år hos oss, hun er aldri syk! He he..

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173647837' post='3567804]

Hmm

Men når jeg kjenner etter så føles det litt ut som det er nedenfor ribbebeina. Rett ved hofta på en måte.

*Dårlig på å forklare*

Hehe, om det er ved hofta, er det garantert ikke ribbena. ;-)

Skrevet

Hehe, om det er ved hofta, er det garantert ikke ribbena. ;-)

Ja, det er liksom området ovenfor/ved siden av.

Jeg vet ikke helt hvordan forklare. Men AveM har en god teori ;)

Gjest spinoff
Skrevet

En gang hostet jeg opp en lunge. Det var vondt.

Skrevet

En gang hostet jeg opp en lunge. Det var vondt.

Skjønner ikke helt hvorfor det er så vondt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...