Angelica :o) Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Nå har jeg hostet en uke og i natt og idag har jeg fått så vondt i siden når jeg hoster. Noen som peiler på hvorfor? Er det bare noen ukjente muskler som har fått kjørt seg eller? 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Kanskje du har hostet på deg brist i ribbenet. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Kanskje du har hostet på deg brist i ribbenet. Går det an? Dæven. Ja,det hadde ikke forundret meg. Jeg hadde lett vunnet VM i hosting, for å si det sånn 0 Siter
NeaNoor Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1173647439' post='3567793] Går det an? Dæven. Ja,det hadde ikke forundret meg. Jeg hadde lett vunnet VM i hosting, for å si det sånn Det går an. Jeg har gjort det. Ikke særlig behagelig, nei. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Det går an. Jeg har gjort det. Ikke særlig behagelig, nei. Hmm Men når jeg kjenner etter så føles det litt ut som det er nedenfor ribbebeina. Rett ved hofta på en måte. *Dårlig på å forklare* 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Da jeg var høygravid sist fikk jeg influensa med hoste. Jeg fikk slike voldsomme smerter i siden at jeg et par dager trengte hjelp til å komme ut av senga. Legen mente noen muskler var forstrekt. Det tok 2-3 uker før jeg var helt bra igjen. Heldigvis i god tid før fødselen! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Da jeg var høygravid sist fikk jeg influensa med hoste. Jeg fikk slike voldsomme smerter i siden at jeg et par dager trengte hjelp til å komme ut av senga. Legen mente noen muskler var forstrekt. Det tok 2-3 uker før jeg var helt bra igjen. Heldigvis i god tid før fødselen! Åh stakkars deg :/ Forstrekt muskel kan høres ut som en bra teori. For jeg tror ikke det er ribbebeina. Det blir litt mer under de. =) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1173648373' post='3567816] Åh stakkars deg :/ Forstrekt muskel kan høres ut som en bra teori. For jeg tror ikke det er ribbebeina. Det blir litt mer under de. =) Det var litt under ribbena hos meg også. Får satse på at du blir bra igjen snart 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Det var litt under ribbena hos meg også. Får satse på at du blir bra igjen snart Håper det! For nå er jeg syyykt lei av å være syk. Har jo gått sånn siden januar. Men det er vel straffen for å jobbe i barnehage 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1173648739' post='3567827] Håper det! For nå er jeg syyykt lei av å være syk. Har jo gått sånn siden januar. Men det er vel straffen for å jobbe i barnehage Er det sånn at barnehageansatte er oftere syk enn andre? Jeg ser jo i vår barnehage at det er utrolig mye fravær blant de ansatte. Jeg har ikke problemer med å forstå hvorfor da Ble bare å fundere over det først nå. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Er det sånn at barnehageansatte er oftere syk enn andre? Jeg ser jo i vår barnehage at det er utrolig mye fravær blant de ansatte. Jeg har ikke problemer med å forstå hvorfor da Ble bare å fundere over det først nå. Ja. Det tar litt tid å bli herdet. Men jeg er mye mindre syk nå enn hva jeg var da jeg begynte å jobbe i barnehage. Har ei som har jobbet i 17 år hos oss, hun er aldri syk! He he.. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1173647837' post='3567804] Hmm Men når jeg kjenner etter så føles det litt ut som det er nedenfor ribbebeina. Rett ved hofta på en måte. *Dårlig på å forklare* Hehe, om det er ved hofta, er det garantert ikke ribbena. ;-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Hehe, om det er ved hofta, er det garantert ikke ribbena. ;-) Ja, det er liksom området ovenfor/ved siden av. Jeg vet ikke helt hvordan forklare. Men AveM har en god teori 0 Siter
Gjest spinoff Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 En gang hostet jeg opp en lunge. Det var vondt. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 En gang hostet jeg opp en lunge. Det var vondt. Skjønner ikke helt hvorfor det er så vondt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.