Lotte :o) Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Ah, endelig har jeg klart å fått frem syskrinet. Det skulle vært gjort for flere uker siden... Driver nå å syr igjen diverse irriterende hull i jakkelommene mine. I morgen skal symaskina også frem, det blir artig! 0 Siter
birdie Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Tar du noen knapper for meg med det samme du er i gang? Har fire-fem skjorter liggende her, på tredje året, den ene.. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Tar du noen knapper for meg med det samme du er i gang? Har fire-fem skjorter liggende her, på tredje året, den ene.. *s* Husk at det er i grunnen veldig fort gjort. Just do it! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Ååhh, jeg har 4 knapper liggende i lomma nå. Kommer innom deg i slutten av uka, så fikser du jakka mi i samme slengen? Jah? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Ååhh, jeg har 4 knapper liggende i lomma nå. Kommer innom deg i slutten av uka, så fikser du jakka mi i samme slengen? Jah? Åff kårs! ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.