Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som har denne eller lignende. Ser ut som en stepmaskin, men man kan i tillegg til å bevege seg opp ned, også bevege seg til sidene. Den på TV-shop heter Thigh Trainer, men skulle gjerne kjøpt på vanlig butikk. Føler at TV-shop ikke er helt til å stole på hva angå kvalitet og treningseffekt.

Lurer på om denne typen stepmaskin er bedre enn de man kun kan tråkke opp og ned på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269953-stepmaskin-p%C3%A5-tv-shop/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt den og synes den fungerer fint. De sier på TV-shop at den skal være snillere mot knærne enn vanlige stepmaskiner, men synes jeg merker at det belaster dem endel likevel. Den er enkel og grei og sånn, men synes ikke den er hard nok. Jeg får ikke opp pulsen nok selv om jeg stepper så fort jeg kan. Men man blir varm og føler at man får trent. Vet ikke om den er bedre enn andre egentlig. Har knapt prøvd noe annet.

Jeg angrer ikke på kjøpet, men den er liksom ikke helt perfekt kan du si. Hvis jeg hadde hatt plass ville jeg heller hatt en "ellipse-maskin", eller hva det heter for noe. Men helt grei :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...