Gå til innhold

Omgangssyken vs mat del 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, i dag har jeg spydd. 6 dager siden mannen spydde, han spydde 8 timer i strekk, 2-3 omganger per time.

Jeg har spydd en omgang og føler meg frisk som en fisk nå. Gubben hadde vondt i magen og satt på dass innimellom slagene.

Jeg spiste gatekjøkkenmat i går og ble litt småkvalm ca 1 time etterpå. Våknet 6.30 i dag og spydde ca 7.15, etter å ha ligget og vært kvalm siden jeg våknet. Jeg spiste hamburger og gubben spiste pommes frites.

Såh, hva tycks? Kan jeg tro at jeg er ferdig?

Skrevet

Det er lov å håpe! Men velg din mat med omhu, tygg godt. Just in case.

Skrevet

Tror nok at det er maten som hadde skylda. Du er sikkert frisk nå. :) Omgangssyken har kortere inkubasjonstid.

Skrevet

Tror nok at det er maten som hadde skylda. Du er sikkert frisk nå. :) Omgangssyken har kortere inkubasjonstid.

Nå har jeg faktisk lest om inkubasjonstid på omgangssyken på en hel uke... Allikevel skjønner jeg meg ikke på dette her, for jeg er helt fin form innimellom oppkastrundene, som jeg bare har hatt 2 av. 7 timer mellom rundene. Det er jo også litt rart at jeg og mannen skulle klart å reagere på mat med så kort mellomrom, eller at han har hatt omgangssyken og at jeg ikke får omgangssyken men reagerer på mat under ei uke etter.

Jaja. Da gjenstår bare lille frøkna, så får vi se i løpet av neste uke hva som skjer.

Skrevet

Det er lov å håpe! Men velg din mat med omhu, tygg godt. Just in case.

Har spydd en ny runde nå... og må si det er MYE bedre å kaste opp ordentlig mat enn bare alkoholiserte varer. ;) Har ikke hatt omgangssyken på 20 år eller noe sånt jeg tror jeg.

Skrevet

Har spydd en ny runde nå... og må si det er MYE bedre å kaste opp ordentlig mat enn bare alkoholiserte varer. ;) Har ikke hatt omgangssyken på 20 år eller noe sånt jeg tror jeg.

Å guri..... stakkars Åsemor! Men tross alt er du heldig som har sluppet unna i 20 år da! :)

God bedring til deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...