Gå til innhold

Fylla. Hvordan få lyst opp svarte hull?

Anbefalte innlegg

Gjest vært på fylla
Skrevet

Jeg var kanonfull i helga. Dreit meg skikkelig ut. Ringte en fyr 10 ganger eller noe og bare prata tull. Er veldig redd for hva jeg har sagt, og han sier han ikke vil si det for å bekymre mer mer, men jeg klarer ikke tenke på annet. Er det mulig å få igjen noe av det tapte i hodet?

Selv fatter jeg ikke hvordan det er mulig å bli så full av så lite alkohol. Føler meg helt forferdelig i dag og har fylleangst så det holder. :(

Er en del ting som skjer i livet mitt nå som ikke er så bra, så tror ikke jeg tåler stort å drikke. For å unngå at dette skjer igjen, hva må jeg huske på? Drikke mindre selvsagt, men jeg drakk ikke mye heller..?

Gjest til neste gang:
Skrevet

Drikk MYE mindre enn det og ikke kom over det punktet hvor du bare heller alt ned og ikke tenker på morgendagen. Drikk mye vann og brus også, og vær oppe en stund før du legger deg. Men altså: drikk mindre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...